DERMED-gabinet w krakowie na ul.florianskiej-bylyscie tam???

1. Data: 2003-10-08 12:42:40

Temat: DERMED-gabinet w krakowie na ul.florianskiej-bylyscie tam???
Od: "plum1000" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny byla ktoras z Was w tym gabinecie na zamykaniu naczynek, na
fotoodmladzaniu lub na jakims innym zabiegu??
mozecie mi cos powiedziec,chocby jakies info z"drugiej reki" czy ten gabinet
jest ...uczciwy? wiarygodny??

1. Data: 2003-10-09 08:19:00

Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam regularnie [od 2-3 lat] jestem na oczyszczaniu twarzy i b. polecam.
miła i profesjonalna obsługa, czystość/higiena wykonywania zabiegu, no i co
najważniejsze wreszcie pozbyłam się "syfków" [ufff....] Dodatkowo masz w tym
gabinecie opiekę dermatologa [jedyny, który polecił mi coś skutecznego na moje
niewielkie, ale uciązliwe "syfki"]. polecam.
pozdrawiam INFKA

1. Data: 2003-10-09 09:32:18

Od: "plum1000" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Infka. pojde troche spokojniejsza;-)
Choc na cuda to ja nie licze....;-(

1. Data: 2003-10-09 13:23:04

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewielkie, ale uciązliwe "syfki"]. polecam.
> pozdrawiam INFKA

> a jaki sie nazywa dermatolog ktory tam przyjmuje?
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-10-12 20:54:24

Od: "Stella" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja tam regularnie [od 2-3 lat] jestem na oczyszczaniu twarzy i b. polecam.

A moglabys powiedziec ile taka przyjemnosc kosztuje?

pozdrawiam
stella

krem przeciwzmarszczkowy
przepraszam calkiem NTG - wirusy