DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)

1. Data: 2015-05-08 23:30:37

Temat: DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 May 2015 22:53:09 +0200, Joschi napisał(a):

> Buahaha,,, To byłoby ewidentne fałszerstwo... Nikt nie jest głupi, żeby
> wychodzić z domu i się trudzić do lokalu wyborczego oddając głos nieważny.
> Bez wychodzenia z domu tegoż głos jest nieważny...

Wtedy tego głosu po prostu NIE MA.

Głosy nieważne stanowią NAJBARDZIEJ WIDOCZNY protest obywateli.

Dlatego w mediach tak się umniejszało rolę tych głosów po ostatnich
wyborach, kiedy głosów nieważnych było niesamowicie dużo i było to wręcz
zjawisko masowe.
Imputowanie obywatelom, że taka liczba głosów nieważnych wynikała z
nieumiejętności wypełnienia kart to oszustwo wyborcze! Potraktowano
obywateli jak tępe bydło. A ludzie wyrazili zbiorowy PROTEST.

Dlatego NALEŻY iść znowu na wybory i znowu oddac głos nieważny!

Jeżeli Ty nie pójdziesz oddać głosu nieważnego i nie pójdą głosować
wszyscy, co ostatnio taki głos jednak oddali, to tym samym potwierdzicie
ściemę mediów - media teraz powiedzą, że głosów nieważnych TERAZ było mało,
bo były lepsze karty, instrukcje, procedury i w ogóle wszystko działa
super, naród został uświadomiony, jak głosować, pomimo ze glupi.

Jeżeli ZNOWU będzie tak dużo głosów nieważnych jak ostatnio, nie będą mogli
ZNOWU potraktować ludzi jak bezmyślne, nieczytate bydło!

PS.
Głos nieważny to głos z kilkoma skreśleniami lub bez skreśleń - ale ten
drugi jest "fajniejszy", bo skreślą za Ciebie :-/

Więc jeśli żaden kandydat Ci nie pasuje, to oddaj głos nieważny - skreśl
albo wszystkich, albo kilku kandydatów. I zrób to WŁASNYM długopisem -
ponieważ na poprzednich wyborach pojawiały się w lokalach wyborczych
"znikopisy". Po co? - wiadomo: czarodziejskie unieważnienie głosów :-/

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

2. Data: 2015-05-08 23:34:02

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Głosy

znowu Ci każą pisać po grupach nie na temat?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-05-08 23:38:02

Temat: Re: DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 May 2015 21:34:02 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> znowu Ci każą pisać po grupach nie na temat?

A ty piszesz na temat?

4. Data: 2015-05-08 23:48:11

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A ty piszesz na temat?

1. nie odpowiada się pytaniem na pytanie
2. nie odpowiedziałaś na moje pytanie
3. i tak było retoryczne

5. Data: 2015-05-09 00:33:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Więc jeśli żaden kandydat Ci nie pasuje, to oddaj głos nieważny - skreśl
> albo wszystkich, albo kilku kandydatów.

I jak to odróżnisz od głosu analfabety który nie umiał postąpić
zgodnie z instrukcją wypełniania głosów?

Lodówkę strach otwierać.
tulipany
Akant, stratyfikacja nasion
jak to roślina?