DMC - Wystawa we Wrocławiu!!!

1. Data: 2003-07-04 06:55:43

Temat: DMC - Wystawa we Wrocławiu!!!
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłam w pasmanterii przy
ul. Kolejowej. Był ten miły pan właściciel
i dostałam od niego informację, którą w całości tu zacytuję:

DMC
Światowa Wystawa Haftu
"Creative World of DMC"
kolekcja 2003

Prawie 600 eksponatów. Wyhaftowane obrazki,
ręczniki, torby i torebki, artykuły dla dzieci.

Laboratorium hafciarskie oraz krótki kurs używania
programu komputerowego do tworzenia własnych diagramów.
Konkursy i zabawy.

Pokaz we Wrocławiu odbędzie się 10 lipca (czwartek) br.
w Centrum Kultury ZAMEK przy pl. Świętojańskim 1.
Wystawa będzie otwarta dla zwiedzających
w godz.: od 11.00 do 19.00, wstęp wolny.

Jednodniowe wystawy można oglądać również
w Gdańsku (5.07), Poznaniu (8.07), Krakowie (13.07)
oraz Warszawie (19-20.07). Więcej informacji udziela Anna Klimaszewska, nr.
tel.: 58 682 36 63.

Myślę, że warto się wybrać. Kto ma zamiar? Moze sie zmówimy
i pojedziemy razem, kto może i ma chęć.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-07-04 08:04:36

Temat: Re: DMC - Wystawa w Krakowie!!!
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mira Z. (Wrocław)" wrote:

> DMC
> Światowa Wystawa Haftu
> "Creative World of DMC"
> kolekcja 2003
(ciach)

Juz pania obdzwonilam - ta sama wystawa w Krakowie 13 lipca w hotelu
Novotel, ul. T. Kosciuszki 5, od 11-19

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-07-04 09:59:56

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> (ciach)
>
> Juz pania obdzwonilam - ta sama wystawa w Krakowie 13 lipca w hotelu
> Novotel, ul. T. Kosciuszki 5, od 11-19

Ja też, W Poznaniu Hotel Novotel Centrum, pl.Andersa, godz 11-19

Pozdrawiam
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-07-04 10:10:06

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:3F053514.97D2704E@firma.interia.pl...

> (ciach)
>
> Juz pania obdzwonilam - ta sama wystawa w Krakowie 13 lipca w hotelu
> Novotel, ul. T. Kosciuszki 5, od 11-19

dzięki Arleta :-)

Kasia

Link dla milosnikow patchworkow