DO JADRYSA

1. Data: 2009-01-16 07:33:58

Temat: DO JADRYSA
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak, czasem rozmawiam z duchami, zawsze o przyszłości - wszystko
ulokowane w czasie i posprawdzało się.
Piszę takze z klonami na grupach - często są to postaci
fikcyjne,
często też zbiorowe.
Czy piszesz może o kobiecie? Różne informacje trafiają do mnie z
powodu nieuczciwych ludzi. A to samobójstwo, a to o psychiatryku, a
ostatnio o zabiciu jej i dziecka w strefie Gazy, ktoś chce mnie zabić
(moją psychiką). Nie uda się to. Gniotsja, no nie łamiotsia - jak
mówi
polskie przysłowie.

2. Data: 2009-01-16 22:21:11

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 08:33, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]
> ostatnio o zabiciu jej i dziecka w strefie Gazy, ktoś chce mnie zabić
> (moją psychiką). Nie uda się to. Gniotsja, no nie łamiotsia - jak

Słuchaj Pansla. Mam Ciebie w KF, tak bywa. Ale.... mam wrażenie, że
próbujesz zgadnąć, kto siedzi podrugiej stronie klawiatury isię do
niego dostosować. Daremne trudy. :) Jak zaczniesz *być_sobą* może
tolepiej wyjdzie. Spotkaj się z nami, popijemy pifka, pogadamy,może
przestaniesz odwalać oszołomstwo. ;>

Btw. nie wezmę gazu, paralizatora i rewolweru na śrut [pozostałości z
zainteresowań z dawnych czasów]. ;>

Pozdrawiam
Flyer

3. Data: 2009-01-16 22:43:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 23:21, f...@g...pl wrote:

> [...]
> przestaniesz odwalać oszołomstwo. ;>
>
> Btw. nie wezmę gazu, paralizatora i rewolweru na śrut [pozostałości z

Nie jestem zainteresowany. Nie boję się broni, gdyż umiem nią się dość
dobrze posługiwać.

4. Data: 2009-01-16 22:55:20

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 23:43, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Nie jestem zainteresowany. Nie boję się broni, gdyż umiem nią się dość
> dobrze posługiwać.

Mam jeszcze zajefajny nóż z dwoma szpikulcami, śrubokręt o długości
30cm, młotek, klucz francuski, papier ścierny, tarnik i komplet
pilników, wiertarkę, opalarkę, cęgi, żabki, komplet noży kuchennych,
parę butelek, kamieni z Karkonoszy, drąg stalowy, mnóstwo długopisów i
wykałaczkę. O patyczku do uszu nie wspomnę.

I też ich nie zabiorę ze sobą. Zabiorę tylko puszki, z piwem. I wirusa
zaziębienia. ;>

Pozdrawiam
Flyer

5. Data: 2009-01-16 23:35:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> [...]

wykałaczkę. O patyczku do uszu nie wspomnę.

I też ich nie zabiorę ze sobą. Zabiorę tylko puszki, z piwem. I wirusa

Fly! Jak bonie dydy, dowcip Ci się wyostrzył! ;DDDD

michał

6. Data: 2009-01-17 00:19:13

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 00:35, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> [...]
> zaziębienia. ;>
>
> Fly! Jak bonie dydy, dowcip Ci się wyostrzył! ;DDDD

No wiesz. Urodziny Stopka, rysunek TKNWWI z AK-47, poważny post do
napisania, no może nie będzie zbyt poważny, znajoma, która zaczęła
zachęcać koleżankę do zamążpójścia za mnie, napisany egzamin,
zaziębienie, Pifko, nieskończony remont pokoju - gdzieś trzeba
odreagować. A Pansla jest całkiem dobrym obiektem. Miga się, straszy
swoją śrutówką. ;>

Pozdrawiam
Flyer

7. Data: 2009-01-17 00:59:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer napisał w wiadomości:

> [...]

zaziębienie, Pifko, nieskończony remont pokoju - gdzieś trzeba
odreagować. A Pansla jest całkiem dobrym obiektem. Miga się, straszy

Z tych wsystkich rzeczy w większości tajemniczych gratuluję napisanego
egzaminu. Powtórzę gratulację, jak będzie zdany. :)

michał

8. Data: 2009-01-17 04:34:21

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 01:19, f...@g...pl wrote:

> [...]
> zaziębienie, Pifko, nieskończony remont pokoju - gdzieś trzeba
> odreagować. A Pansla jest całkiem dobrym obiektem. Miga się, straszy

Nie bawię się straszakami - moja broń zabija... gdybym chciał. :-))

9. Data: 2009-01-17 08:15:05

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 05:34, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Nie bawię się straszakami - moja broń zabija... gdybym chciał. :-))

Hmmm, o czymś zapomniałem? Zardzewiały bagnet z pierwszej wojny
światowej? Kieł ryby piły? Linka stalowa? Struna od gitary? Garnek
aluminiowy z przypaloną i przywartą zawartością? ;>

Pozdrawiam
Flyer

10. Data: 2009-01-17 08:37:02

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 23:21, f...@g...pl wrote:

> Jak zaczniesz *być_sobą* może
> tolepiej wyjdzie. Spotkaj się z nami, popijemy pifka, pogadamy,może
> przestaniesz odwalać oszołomstwo. ;>

Jestem sobą, a wielkość i rodzaj oszołomstwa zalezy od punktu
obserwacyjnego i obserwatora.
Nie zamierzam się zmieniać - jest mi zupełnie dobrze samemu ze sobą
Nie muszę przynajmniej udawać zrozumienia cudzego kręćka.

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!