DO JADRYSA

131. Data: 2009-01-18 03:30:12

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer"
napisał w wiadomości:

> Mamciu? ;> Słowo kluczowe - potencjał. Kiedy poznajesz kogoś, to
> musiszwierzyć, że ta osoba posiada potencjał. To nie sztukapoznać
> szowmena, który nic sobą więcej nie reprezentuje. To sztuka poznać
> kogoś, kto zechce się rozwijać w związku, pokazywać i odkrywać swoje
> ukryte atrybuty i zachowania.

> Wierz mi, że w każdym związku takie rzeczy mi się pojawiały ze strony
> partnerek. Nie od razu, czasami przelotnie, na jeden dzień, jak
> zapowiedź czegoś więcej. Ale się pojawiały. Wierzę w potencjał partnerek
> i wierzę, że kiedyś się bardziej otworzą, niż by się to wydawało. Na tym
> [...]

Tak właśnie widzę dojrzałe związki. Po latach. A Ty już dzisiaj o tym
wiesz. :)

michał

132. Data: 2009-01-18 05:58:45

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> E tam, jak cienias to niech schodzi, przynajmniej nie spłodzi
> następnych cieniasów.

Racja, bo moze popelnic taki sam blad jak twoj stary...

> Ja to jeszcze mocnym winem zapijam...

Nie powinno sie chlac alkoholu majac psychotropy we krwi debilu.
--
Bluzgacz

133. Data: 2009-01-18 06:01:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Są, tak jak pisałem - stymulacja wszystkich punktów - "puchar pije się
> do dna".

Wiejski kurwa specjalista, hehehe...
Od ktorego kazda kobieta spierdolila. Skoncz bredzic erotomanie-gawedziarzu.
--
Bluzgacz

134. Data: 2009-01-18 07:48:50

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 07:01, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> [...]
>
> Wiejski kurwa specjalista, hehehe...
> Od ktorego kazda kobieta spierdolila. Skoncz bredzic erotomanie-gawedziarzu.

Zakłamana mitomanka. To ja zostawiałem kobiety. Wbrew tobie Maruda
jest ze mną i jeżeli sam nie odejdę to ona z pewnoscią nie... Zna moja
wartość.

135. Data: 2009-01-18 08:47:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Kobieca wydzielina nie ma zapachu, no może i ma, ale słabszy od
> męskiej.

Taaa... a zakaz jedzenia chilli przed to miałam w ramach gry w
dominację ;PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

136. Data: 2009-01-18 08:54:47

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 09:47, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Taaa... a zakaz jedzenia chilli przed to miałam w ramach gry w
> dominację ;PPP
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A zupą jarzynową nie pachniesz? To co w takim razie jadasz?

137. Data: 2009-01-18 09:20:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jedyny sposób znajduje się w głowie, nie w stymulacji jakichkolwiek
> punktów

Squirt? Głową? Masz jakieś dowody (najlepiej z MedLine'a) na poparcie
tej odważnej tezy?

--
Pozdrawiam - Aicha

138. Data: 2009-01-18 09:26:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> IMO to strach przed życiem i zamknięcie przed światem.

Łatwo się tak feruje wyroki, nie?
U mnie akurat był to brak wcześniejszej okazji, hrhrhr.

--
Pozdrawiam - Aicha (długo tak jeszcze można ciągnąć, ale już chyba
starczy:>)

139. Data: 2009-01-18 09:33:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Lecz ja się przekonałem, że miłość może być decyzją. Ty jednak dobrze
> określiłaś swój stan słowami "nie potrafię". Ja się tego nauczyłem, też
> nie potrafiłem.

To tak, w pewnym sensie się zgadzam. Nie każdy jest jednak do tego zdolny.
Pamiętam takie opowiadanie Stachury "Pokocham ją siłą woli".

Ewa

140. Data: 2009-01-18 09:40:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Łatwo się tak feruje wyroki, nie?
> U mnie akurat był to brak wcześniejszej okazji, hrhrhr.

Dziewczyny i chłopaki startują w innych kategoriach, więc się nie
odzywaj. ;)

Ewa

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!