DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??

11. Data: 2004-02-01 21:37:56

Temat: Re: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bvjqvj$avm$1@inews.gazeta.pl...

> "> wiesz co, sama juz sie w tym gubie. Ale to chyba bylo tak, ze lekarz
> zalecil mi taka ilosc gram, a ja w swoim jadlospisie dzsiennym, tak sobie
> ulozsylam ze wyszlo mi wlasnie takie BTW.
> "
>
> czy ile tak naprawdę zjada BTW ???

no fakt teraz już też nie wiem co kto zalecił...

Pozdrawiam,
Adam

12. Data: 2004-02-01 23:10:15

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:bvjrh8$cu8$1@inews.gazeta.pl pisze:

> BMR to ilosc energii ktora organizm potrzebuje na zaspokojenie
> podsawowych funkcji zyciowych (oddyczanie, krazenie krwi, temeratura,
> trawienie itp itd)

Eee, bez trawienia. Dlatego BMR czy po polsku PPM (podstawowa przemiana
materii) mierzone jest AFAIR po 12 godzinach od ostatniego posilku.

13. Data: 2004-02-01 23:14:00

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz postanawiam stosowac proporcje 1: 1,4: 0,8

:(( niestety stokrotko, to nie jest dieta optymalna. tylko sama nie wiem co?
--
grazynka
www.optymalniwrzeszowie.republika.pl

14. Data: 2004-02-02 00:40:23

Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Eee, bez trawienia. Dlatego BMR czy po polsku PPM (podstawowa przemiana
> materii) mierzone jest AFAIR po 12 godzinach od ostatniego posilku.

Ech, Ty bystrzaku;-)

Buzzka w czolko.anna:-)

15. Data: 2004-02-02 15:53:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:bvk69n$fj0$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Ech, Ty bystrzaku;-)
>
> Buzzka w czolko.anna:-)

No no no! Chcesz, zeby mi zona walizki za drzwi wystawila? ;)))

16. Data: 2004-02-02 16:21:25

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Jedz weglowodany o IG nizszym od 35.

http://kalorie.net/modules.php?name=Indeksglik

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

17. Data: 2004-02-02 16:25:46

Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No no no! Chcesz, zeby mi zona walizki za drzwi wystawila? ;)))

No, coz mam taka mala slabosc do inteligentnych facetow;-)
Ale nie jestem grozna:-) Pozdrowienia dla zony:-)

anna;-)

18. Data: 2004-02-02 16:53:57

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No, coz mam taka mala slabosc do inteligentnych facetow;-)
> Ale nie jestem grozna:-) Pozdrowienia dla zony:-)

To bardzo zastanawiające ;))) znczy daje do myslenie czy cuś :)

Slawek

19. Data: 2004-02-02 21:36:01

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie moge znalesc twojego poprzedniego postu ("wymiotlo" mi olbrzymia ilosc
> postow)

nic prostrzego jak je sobie pobrać z serwerów (tam nie 'wymiata') ;)

pozdrawiam Chaciur

20. Data: 2004-02-03 08:00:15

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To bardzo zastanawiające ;))) znczy daje do myslenie czy cuś :)

Ja wiem, czy zastanawiające? Wg teorii ewolucyjnej, mężczyźni wolą panie
młode i piękne, a kobiety panów inteligentnych i.... nadzianych:-) Że niby
przy takim połączeniu ewentualne potomstwo miałoby największe szanse się
urodzić, utrzymać przy życiu i jeszcze mieć dobre geny:-p

pzd. Wiedzma

IG alkoholi
IG i maks wegli
moj sposob na utrate wagi..