Jaki dżem bez cukru?

1. Data: 2004-02-01 17:59:11

Temat: Jaki dżem bez cukru?
Od: "Ruda " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się okazało, że dżem który kupiłam jest posłodzony sokiem z winogron.
To bardzo niedobrze na MM? To był jedyny dżem z napisem "bez cukru". Gdzie w
Warszawie mogę kupić taki zupełnie niczym nie słodzony? Czy ten mogę bez obaw
zjeść, czy już mam zacząć myśleć, komu go sprezentować :/?
Tzn, że rodzynki także mam z musli powybierać? :) (nigdzie nie znalazłam musli
bez płatków kukurydzianych i rodzynek /FAAK/)

Pozdrawiam serdecznie
Ruda

2. Data: 2004-02-01 18:16:15

Temat: Re: Jaki dżem bez cukru?
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 17:59:11 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Ruda napisał(a):

> Właśnie się okazało, że dżem który kupiłam jest posłodzony sokiem z winogron.
> To bardzo niedobrze na MM?

Też jestem tego ciekawa, gdzie i czy w ogóle u nas, można kupić dżem
niesłodzony. Atkins zabrania spożywania wszystkich cukrów naturalnych też
:/ Zapewne bywają jakieś słodzone słodzikami, zamiast cukru, ale ja takich
jeszcze nie spotkałam (fakt, że nie szukałam za bardzo). Może w sklepach
dla diabetyków byłoby cos odpowiedniego ?

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-02-01 18:28:53

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Gdzie w
> Warszawie mogę kupić taki zupełnie niczym nie słodzony?

Poszukaj na stoiskach ze zdrową żywnością dżemów słodzonych fruktozą, albo
zrób sama dżem ze śliwek suszonych lub moreli (przepis na mojej stronie w
dziale o MM).
We Wrocławiu w sklepach PSS Społem kupowałam dżem firmy "Fregata" słodzony
fruktozą. Może w Wawie też będzie?

> Tzn, że rodzynki także mam z musli powybierać? :) (nigdzie nie znalazłam
musli
> bez płatków kukurydzianych i rodzynek /FAAK/)

Zrób sobie sama musli. Po co kupować?
Poza tym - czy w tym kupnym musli w składzie nie było cukru?
Jeśli był to podaruj je komuś ;->

pozdrawiam, misiczka

--
Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie
(Arystoteles)

4. Data: 2004-02-01 18:32:23

Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Tzn, że rodzynki także mam z musli powybierać? :) (nigdzie nie znalazłam
musli
> bez płatków kukurydzianych i rodzynek /FAAK/)

Musli to najlepiej sama sobie zrób z płatków, ziarenek i owoców, które
zaleca MM - bo tym kupnym to ja bym nie ufała.
Pozdr.
Ula

5. Data: 2004-02-01 18:45:13

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tzn, że rodzynki także mam z musli powybierać? :) (nigdzie nie znalazłam
musli
> bez płatków kukurydzianych i rodzynek /FAAK/)

Sama zrób sobie muesli - przynajmniej będziesz wiedziała co tam naprawdę
jest (żadnej soli, cukru, miodu, dosmaczaczy, konserwantów i innych
wątpliwych atrakcji)- w sklepach ze zdrową żywnością można kupić osobno
wszelkie płatki z różnych zbóż.
Kup jakie Ci pasują, wymieszaj z czym Ci pasuje i po kłopocie - i wychodzi
taniej niż gotowce, IMHO także dużo smaczniej.

Dżem (marmoladę) tez możesz sama zrobić - kilo słdkich jabłek, paczka
mrożonych śliwek, czy innych owoców dusić razem i do słoiczków.

Sowa

6. Data: 2004-02-01 21:26:56

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ruda " <t...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> To bardzo niedobrze na MM? To był jedyny dżem z napisem "bez cukru". Gdzie
> Warszawie mogę kupić taki zupełnie niczym nie słodzony?

znalazlam w Hypernovej w Galerii Mokotow
DiaVita- polski dzemik, kolo 3pln, slodzony fruktoza, na polce z produktami
dla diabetykow;-)

Czy ten mogę bez obaw
> zjeść, czy już mam zacząć myśleć, komu go sprezentować :/?

mysle ze dopki to jest naturalny cukier to tak, w sumie owoce sa
dozwolone......
pzdr
aducha

7. Data: 2004-02-01 21:48:05

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 22:26:56 +0100, na pl.misc.dieta, aducha napisał(a):

> mysle ze dopki to jest naturalny cukier to tak, w sumie owoce sa
> dozwolone......

A może dżem zupełnie bez cukru jakiegokolwiek ?
Znalazłam na http://iportal.nano.pl/montignac/przepisy.php

DZEM Z OWOCOW JAGODOWYCH
Do przygotowania przetworu nadaja sie czerwone porzeczki, truskawki,
maliny, jagody lub jezyny. Chociaz do dzemu nie dodajemy dodatkowego
plynu(wody, soku z cytryny) jest on rzadszy niz dzem z moreli czy sliwek,
gdyz owoce te zawieraja wiecej soku. Aby uzuskac pozadana konsystencje
nalezy odlac czesc soku.

SKLADNIKI:
750 g owocow jagodowych do wyboru lub ich kombinacja

--
Eva Sheers

8. Data: 2004-02-01 22:08:09

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <j...@s...net> wrote in message

> A może dżem zupełnie bez cukru jakiegokolwiek ?

noooo, ja nie mam ani czasu ani warunkow do robienia samemu dzemikow czy
pieczenia chleba
a poza tym z mrozonek mam je o tej porze roku robic?

a te dzemiki sa jak najbardziej MM, tanie i dostepne.............
pzdr
aducha

9. Data: 2004-02-01 22:47:25

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 23:08:09 +0100, na pl.misc.dieta, aducha napisał(a):

> a te dzemiki sa jak najbardziej MM, tanie i dostepne.............

Eh ;) Wyjdzie na to, że robi się ze mnie fanatyczka i że teraz będę każdemu
wciskała opinie Atkinsa ;) Postaram się tego nie robić, a w każdym razie
mało kiedy. Jeśli chodzi o te dżemiki to... I owoce i cukry naturalne maja
sporo węglowodanów a poza tym cukry proste są bardzo łatwo przyswajalne,
więc zapewne przyczynią się do gwałtownego wzrostu poziomu glukozy we krwi,
a to nie jest wskazane przecież, także u Montiego. On też nie dla zabawy
każe uważać na IG. No, dobra, już przestaję. Sorki ;)

--
Eva Sheers

10. Data: 2004-02-01 22:59:24

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a to nie jest wskazane przecież, także u Montiego. On też nie dla zabawy
> każe uważać na IG. No, dobra, już przestaję. Sorki ;)

hehehe nie ma za co
ale z tego co pamietam z ksiazki Montiego mozna jesc owoce z umiarem i te
dzemiki slodzone naturalnym cukrem tez
zreszta ja chudne uadnie na tych dzemikach i makaronach;-)))).......
pzdr
aducha

DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
IG alkoholi