DO XL

1. Data: 2009-06-02 22:56:44

Temat: DO XL
Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamknij mordę barczysta chłopko.Nie widzisz ,że tylko ja z moją pogardą
cię tu zauważam Jestem człowiekiem wielkodusznym , swego rodzaju
filantropem ..ale kurwa weź żeś te swoje na wpół osmolone łapska i
zapach obory i wypierdalaj bo zajmujesz niepotrzebnie miejsce na
serwerach i siejesz zbędny zamęt .

2. Data: 2009-06-03 07:03:50

Temat: Re: DO XL
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie Znawce Temate pisze:
> [...]
> filantropem ..ale kurwa weź żeś te swoje na wpół osmolone łapska i
> zapach obory i wypierdalaj bo zajmujesz niepotrzebnie miejsce na

Ludzki z ciebie człek, o Wielkie..

3. Data: 2009-06-03 07:23:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wielkie Znawce Temate" <w...@w...pl> wrote in message

Kompleks wsi zauwazam
czy to glob?

Duch

4. Data: 2009-06-03 07:42:16

Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch napisał:
> "Wielkie Znawce Temate" <w...@w...pl> wrote in message
>
> Kompleks wsi zauwazam
> czy to glob?
>
> Duch

Mistrzó moja filantropijnosc ma swoje granice ale takim podpizdółkom
liżącym dópsko tej wieśniary to aż fstyd normalnie odpisywac cokolwiek

5. Data: 2009-06-03 10:01:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
zajechany beret zuważam ,czy to duch, no tak przezież on nawet w
gównie widzi tęcze .

6. Data: 2009-06-03 17:02:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Jun 2009 09:03:50 +0200, jadrys napisał(a):

> Ludzki z ciebie człek, o Wielkie..

Spoko, daj mu pokontemplować świat jak potrafi :-DDD

7. Data: 2009-06-03 17:48:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Jun 2009 00:56:44 +0200, Wielkie Znawce Temate napisał(a):

> [...]
> filantropem ..ale kurwa weź żeś te swoje na wpół osmolone łapska i
> zapach obory i wypierdalaj bo zajmujesz niepotrzebnie miejsce na

Spierdalaj :-)

8. Data: 2009-06-03 17:49:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Jun 2009 09:42:16 +0200, Wielkie Znawce Temate napisał(a):

> Mistrzó

Pisze się "miszczó", niedorobie.

9. Data: 2009-06-04 19:34:45

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Spoko, daj mu pokontemplować świat jak potrafi :-DDD

Tylko moj majestat sprawia że czujesz sens swej marnej egzystencji w tej
iluzji swiata. Jednak wszystko ma swe granice Wypiardalaj zatem obleśna
stara kurczydupo. WON RAUS !

10. Data: 2009-06-04 19:41:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spier...turlaj się :-)