[DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)

21. Data: 2003-09-18 06:46:25

Temat: Re: [DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bkakg9$g7e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Rozbieznosc zeznan:)

A może napisz jaką masz budowę ciała, ile ważysz i przede wszystkim co
lubisz i akceptujesz na talerzu.
Może podrzucą Ci jakieś gotowe przepisy, określą wagowo ile masz zjeść i
będziesz miała z głowy.

Sowa

22. Data: 2003-09-18 07:13:24

Temat: Re: (ot) co to waga należna
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy ktoś może mi przetłumaczyć co to za określenie "waga należna"?
> Jakaś średnia waga dla osób dorosłych o danym wzroście?
> Sowa

Jest to pewna waga którą powinien mieć człowiek w zależności od wzrostu
czyli ktoś kto ma 190 cm wzrostu powinien wazyc więcej niż inny mając 170 cm
, wyznacza zapotrzebowanie na energie danej osoby czyli ten większy
potrzebuje wiecej do utrzymania przemiany podstawowej , najprostszy sposób
ustalenia to odjecie od wzrostu 100 + - 10% choć są oczywiście bardziej
skomplikowane metody ;))) które mają to samo na celu czyli ustalenie ile
ktoś powinien wazyć , czyli waga nalezna jest taką wartością stałą na
podstawie której można obliczyć sobie z grubsza zapotrzebowanie na Białko ,
Tłuszcze i Węglowodany

Slawek

23. Data: 2003-09-18 07:20:12

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> A może napisz jaką masz budowę ciała, ile ważysz i przede wszystkim co
> lubisz i akceptujesz na talerzu.

Dzieki. Owe dane to juz przelicznik Michalaka przetrawil. A zreszta na ich
podstawie i tak kazdemu optymalnemu wyszlyby inne inne wskazania dla mnie.
I badz tu madry.... kto ma racje?

> Może podrzucą Ci jakieś gotowe przepisy, określą wagowo ile masz zjeść i
> będziesz miała z głowy.

Z tym to nie ma problemu.Swietnie sobie radze z wazeniem i liczeniem:)
Chodzi tylko o te nieszczesne proporcje BTW. Moge eksperymentowac
dalej ale jak sie okaze, ze zamiast troche schudnac przytyje to sie chyba
pochlastam;)

pzdr,
karolina w.

24. Data: 2003-09-18 08:04:51

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest to pewna waga którą powinien mieć człowiek w zależności od wzrostu
> czyli ktoś kto ma 190 cm wzrostu powinien wazyc więcej niż inny mając 170
cm

To ile powinna ważyć kobieta 159cm wzrostu?
(coś się jeszcze uwzględnia czy nie?)
Sowa

25. Data: 2003-09-18 08:11:59

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:bkbov1$4ns$1@news.onet.pl pisze:

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To ile powinna ważyć kobieta 159cm wzrostu?
> (coś się jeszcze uwzględnia czy nie?)

Brode. Z broda powinna wazyc 61, a bez 59 kg.

26. Data: 2003-09-18 09:11:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś powinien wazyć , czyli waga nalezna jest taką wartością stałą na
> podstawie której można obliczyć sobie z grubsza zapotrzebowanie na Białko

to jest genialne !!!!
i nie ma znaczenia ,ze gość mierzacy mierzący cm jest kulturysta o bardzo
rozbudowanej tkance mięśniowej i poziomie tkanki tłuszczowej w granicach 10
% a drugi o wzroście 190 cm oprócz skóry i kości posiada tylko ubranie??
wyliczanie w taki sposób wagi należnej świadczy o tym iz mistrz zatrzymał
się w rozwoju jakieś 30 lat temu i od tamtej pory nie przyswoił sobie żadnej
wiedzy.bazowanie na wiedzy zdobytej w szkole i nie uwzględnianiu postępu
nauki źle świadczy o mistrzu Janie.

27. Data: 2003-09-18 09:12:39

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bkbsf5$g7j$1@news.onet.pl pisze:

> [...]
> od tamtej pory nie przyswoił sobie żadnej wiedzy.bazowanie na wiedzy
> zdobytej w szkole i nie uwzględnianiu postępu nauki źle świadczy o

Widzialem gdzies optymalny kalkulator, ktory w tych skomplikowanych
obliczeniach uwglednial somatotyp (czyli to, co popularnie nazywa sie
grubymi lub cienkimi koscmi). Niestety nie mial przybitej pieczatki
"approved by". Tak czy siak podziwiam tych, ktorzy przy ograniczonej do
minimum informacji potrafia wrozyc z fusow z dokladnoscia do 5 gram.

28. Data: 2003-09-18 09:23:54

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bkbpfj$62q$1@inews.gazeta.pl...

> Brode. Z broda powinna wazyc 61, a bez 59 kg.

No proszę!!!!
Sowa mało że piękna i mądra to jeszcze optymalnie waży. :-P

Sowa - po goleniu

29. Data: 2003-09-18 10:51:42

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyliczanie w taki sposób wagi należnej świadczy o tym iz mistrz zatrzymał

Na szczęście Twój Mistrz Montignac nie zatrzymał się w rozwoju i bardziej
precyzyjnie od Kwaśniewskiego określił kto, ile i czego powinien zjadać w
zależności od bardzo wielu parametrów, nie tylko wieku, wzrostu,
zapotrzebowania w zależności od wykonywanej pracy, typu konstytucjonalnego,
płci no i oczywiście chorób, jakie aktualnie montiniakowcowi dokuczają, nie
wspomnę o lekach, jakie w danym momencie montiniakowiec łyka.
Może podaj te szczegóły Twojego mistrza, skoro tak chętnie i często
komentujesz intelekt Kwaśniewskiego. Bo jakoś ja tych konkretów u Montiniaka
nie widzę.

30. Data: 2003-09-18 11:13:37

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może podaj te szczegóły Twojego mistrza, skoro tak chętnie i często
> komentujesz intelekt Kwaśniewskiego. Bo jakoś ja tych konkretów u

nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi .czy chcesz w ten sposób udowodnić ,ze
wyliczenie wagi w sposób " optymalny" jest prawidłowe?
a ziemia to pewnie wg optymalnych jest plaska.
ale skoro we władzach optymalnych zasiadał iluzjonista wiec wszystko jest
możliwe:)))))))

[DO] jaka dieta w ciąży???
Tycie - wszystkiemu winna jest glukoza!
MM, IG posilku