DObry SKLEP ??

1. Data: 2004-05-13 16:26:48

Temat: DObry SKLEP ??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Za jakies 2-3 m-ce zamierzam zrobic zakupy AGD tzn plyte, piekarnik, lodowe
i pralke.
Gdzie to najlepiej zrobic tzn konkretny sklep np Internetowy??
Chodzi o sprzetmarki Gorenje w okolicach warszawy.
Dzieki za podpowiedzi :)

1. Data: 2004-05-13 17:37:28

Temat: Re: DObry SKLEP ??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze jesli znacie sklepik on-line z duzym wyborem armatury np. kludi
to bede bardzo wdzieczny :))

1. Data: 2004-05-13 20:39:00

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie to najlepiej zrobic tzn konkretny sklep np Internetowy??
> Chodzi o sprzetmarki Gorenje w okolicach warszawy.

www.agdrtv.com
www.topmarket.pl

W tym pierwszym kupilem kilka dni temu TV
sklep ok. Duzo tanszy od "zwyklych sklepow"

1. Data: 2004-05-14 08:27:52

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie to najlepiej zrobic tzn konkretny sklep np Internetowy??
> Chodzi o sprzetmarki Gorenje w okolicach warszawy.

Polecam sklep www.agd.waw.pl - sam kupiłem Gorenje 1.5 miesiąca temu. Bardzo
jestem zadowolony z obsługi, cen a teraz także ze sprzętu. Kupiłem lodówkę
do zabudowy, płytę, piekarnik i okap. Dowóz do domu dokładnie o umówionej
godzinie, oglądanie na miejscu, gwarancja i dobra cena.

Pozdrawiam
Tomek

PS. Nie ma żadnego związku z tą firmą - wybrałem Gorenje ze względu na
jakość / cena a sklep, bo szybko reagował na moje maile z zapytaniami i na
bieżąco byłem informowany co się dzieje z zamówieniem (czekałem kilka dni na
płytę ze Słowenii)

1. Data: 2004-05-14 11:29:48

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELioT" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do zabudowy, płytę, piekarnik i okap. Dowóz do domu dokładnie o umówionej
> godzinie, oglądanie na miejscu, gwarancja i dobra cena.

A ja polecam www.agdrtv.com ceny chyba jeszcze tansze niz
w/w sklepie.
Co do dostawy wszystko ok. Rowzniez punktualnie, mozna sprawdzic
sobie sprzet w domku.
Narazie kupilem u nich TV ale juz niedlugo kupuje pralke

Pralka ładowana od góry
Mechanizm do wysuwania materaca
zawor i odplyw pralki
kranik i odplyw pralki