zawor i odplyw pralki

1. Data: 2004-05-13 13:41:44

Temat: zawor i odplyw pralki
Od: "Łukasz " <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupilem nowe mieszkanie i wlasnie robie hydraulike, nie wiem jednak gdzie
powinienem umiejscowic zawor i odplyw do pralik. Teraz hydrauli zrobil ja za
pralka, ale nie wiem czy to dobry pomysl poniewaz:
- pralka nie bedzie mogla byc dosunieta do sciany
- bede mial trudny dostep do zaworu, eby moc go zakrecic
- ze wzgledow bezpieczenstwa odplyw powinien byc chyba widoczny gdyby mi waz
wypadl
Wiec zastanawiam sie czy go nie przesunac tak aby nie byl za pralka, bedzie
widac zawor i odplyw moze to ze wzgledow estetycznych nie jest najladniejsze,
ale ze wzgledow bezpieczenstwa i latwosci dostepu tak.

Poradzcie czy powinienem cos zmieniac?

Pozdrawiam,
Łukasz

1. Data: 2004-05-13 20:43:11

Temat: Re: zawor i odplyw pralki
Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez kupiłam niedawno mieszkanie, nasz hydraulik zrobił dokładnie tak jak
jest u Ciebie i ja jestem bardzo zadowolona, tak własnie chciałam, wszystkie
dziury jakie się dało chciałam mieć niewidoczne, bo to przecież ładne nie
jest, nie sądzę żeby wąż wypadł, będzie przykrecony, zawsze można sprawdzić
przed praniem czy z nim wszystko ok, my chcemy kupić wąską pralkę więc
dostęp z tyłu będzie łatwy,

kranik i odplyw pralki
kranik i odplyw pralki
pralka Whirpool niszczy ubrania!!