DRUGIE SNIADANIE

1. Data: 2007-09-25 09:50:16

Temat: DRUGIE SNIADANIE
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa patisony faszerowane mięsem i ryżem w sosie patisonowym.

Pychotka.

2. Data: 2007-09-25 10:19:30

Temat: Re: DRUGIE SNIADANIE
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Dwa patisony faszerowane mięsem i ryżem w sosie patisonowym.
>
> Pychotka.

To ja dziś na obiad cukinię w cukiniowym zrobię :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-25 17:37:37

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dwa patisony faszerowane mięsem i ryżem w sosie patisonowym.
>
> Pychotka.

co za pedał

4. Data: 2007-09-25 23:31:56

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 11:50:16 +0200, "Panslavista"

>Dwa patisony faszerowane mięsem i ryżem w sosie patisonowym.
>
>Pychotka.

Ale to chyba z tych wiekszych patisonow - bo czyms takim jak
marynowane to chyba nie idzie sie najesc?

--
darek

5. Data: 2007-09-25 23:51:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> wrote in message
> On Tue, 25 Sep 2007 11:50:16 +0200, "Panslavista"

> Ale to chyba z tych wiekszych patisonow - bo czyms takim jak
> marynowane to chyba nie idzie sie najesc?

Małe - około 10cm średnicy (gdy skórki nie trzeba obierać - jest jeszcze
miękka) - ścinasz poziomo nieco wyżej niż w połowie - łyżeczką wybierasz
część miękiszu - będzie na sos, do dolnej częsci nakładasz farsz,
przykrywasz górną i układasz w rondlu z dnem polanym olejem i podlewając
bulionem. Wyłyżeczkowany miękisz siekasz, dusisz z przyprawami, robiąc z
niego sos - może być ze śmietaną.

Patelnia
Pytanie do znawców grzybów
KOTY NA TEMAT KULINARIÓW