Da sie zdobyc takie lustro ?

1. Data: 2004-06-24 16:41:49

Temat: Da sie zdobyc takie lustro ?
Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce na sciane w lazience przykleic lustro - musi sie zmiescic dokladnie
na 6 plytkach (glazury, fliz - jak to zwa w roznych zakatkach :), a
dokladniej pomiedzy fugami.

Czy sa zaklady/firmy, gdzie moge zamowic takie lustro na miare, z duza
dokladnoscia (do 0,5mm ?) ? Dodatkowo musi byc ladnie fazowane - juz
niekoniecznie ze skosem jak plytki :)

Ile cos takiego moze kosztowac ?

Adam, Krakow

1. Data: 2004-06-24 17:20:05

Temat: Re: Da sie zdobyc takie lustro ?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004, Adam wrote:

> Czy sa zaklady/firmy, gdzie moge zamowic takie lustro na miare, z duza
> dokladnoscia (do 0,5mm ?) ?

Oczywiście. Najlepiej zamówić z montażem od razu - wtedy szklarz sam
bierze miarę i sam odpowiada za ewentualną wpadkę. A różnica w cenie
niewielka lub żadna.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-06-24 19:14:05

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cbf03h$n7v$1@shodan.interia.pl,
Adam typed:
> [...]
> dokladnie na 6 plytkach (glazury, fliz - jak to zwa w roznych
> zakatkach :), a dokladniej pomiedzy fugami.

Zdziwisz się - taniej niż w sklepie. Musisz szukać zakładu
szklarskiego - najlepiej starego :)
Mam namiar w Szczecinie.

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-25 06:16:05

Od: LW <y...@n...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <U...@t...interia.pl> napisał:

> [...]

> Czy sa zaklady/firmy, gdzie moge zamowic takie lustro na miare, z duza
> dokladnoscia (do 0,5mm ?) ? Dodatkowo musi byc ladnie fazowane - juz

Jesli Krakow to Krakszklo (www.krakszklo.pl/ofir.html) - zrobia lustro
jakie chcesz.
Mozna podac tez na jakiej wysokosci maja byc z tylu uchwyty montazowe (w
przypadku klejenia zbedne), dobrac sobie oswietlenie itd.
Cena - za lustro 70cm x 90cm ok. 200 zl.

Pozdrowienia,
LW

1. Data: 2004-06-25 09:14:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <U...@T...interia.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Czy sa zaklady/firmy, gdzie moge zamowic takie lustro na miare, z duza
> dokladnoscia (do 0,5mm ?) ? Dodatkowo musi byc ladnie fazowane - juz

"Art-Glass II", 30-719 Kraków, ul. Wodna 34, tel. 656-25-34.

> Ile cos takiego moze kosztowac ?

Na sześciu płytkach? (Zakładam, że nie mają rozmiarów metr na metr. ;-))
Kilkadziesiąt złotych, 60-80.

JoP

1. Data: 2004-06-25 12:06:13

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:

> [...]
>
> Czy sa zaklady/firmy, gdzie moge zamowic takie lustro na miare, z duza
> dokladnoscia (do 0,5mm ?) ? Dodatkowo musi byc ladnie fazowane - juz

Na Kosciuszki jest zaklad, po prawej stronie jak jedziesz na kopec, tak
mniej wiecej w polowie ulicy. Ja tam zamawialam, bardzo dokladnie to
robia. Jestem bardzo zadowolona. Z tego co pamietam, kosztowalo jakos
tak w granicach 70-100 pln.

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

1. Data: 2004-06-25 19:30:34

Od: KTJ <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jun 2004 06:16:05 +0000 (UTC), LW
<y...@n...edu.pl> wrote:

> [...]

Castorama. U mnie przycieli idealnie; nie wiem jak ścięcia na obrzeżasch,
bo mnie osobiście się to nie podoba i chciałem "normalnie". Z tego co
pamiętam to przycięcie jest za darmo albo jakos bardzo tanio.

Pozdrawiam,
Karol

--
a...@o...pl