Dać tylko księdzu dzieci

61. Data: 2015-01-10 20:53:13

Temat: Re: Dać tylko księdzu dzieci
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-08 o 23:06, XL pisze:

> Tak jak ja nie mam zdania na temat (bo nie doświadczyłam...) duchów, ale z
> całą staniwczością NIE zarzucę kłamstwa osobom, które osobiście znam od lat
> i którym ufam w KAŻDEJ sprawie...

człowiek nie zawsze kłamie. czasami po prostu...
konfabuluje :)

--
Dobrze jest założyć rękawiczki, zanim się weźmie do ręki stary
testament. Jest to wysoce zalecane ze względu na obecność w nim

62. Data: 2015-01-10 21:19:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
> człowiek nie zawsze kłamie. czasami po prostu...
> konfabuluje :)

Który człowiek? Prosze o wskazanie.

> Dobrze jest założyć rękawiczki, zanim się weźmie do ręki stary
> testament. Jest to wysoce zalecane ze względu na obecność w nim
> wielkiej ilości plugastwa.
> F. Nietzsche
Jesteś pewna, że tego nie napisała jego siostra?

--

Chiron

63. Data: 2015-01-10 21:23:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 21:19:31 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Który człowiek? Prosze o wskazanie.

> Jesteś pewna, że tego nie napisała jego siostra?

Najciekawsze jest, o co u cholery chodzi "człowiekowi" (he he), który chce
brać do ręki coś, o czym z góry wie, że plugawe.
Podobno jak nie wiadomo, o co chodzi, to z góry wiadomo, że o ...
333333333333333333-]

64. Data: 2015-01-10 21:27:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewna, że tego nie napisała jego siostra?

http://www.kocur.uni.wroc.pl/index.php?option=com_co
ntent&view=article&id=211:nietzsche-i-kobiety&catid=
59:polskie-radio-wrocsaw

"Na początku roku 1889 Nietzsche utracił ostatecznie kontakt z
rzeczywistością. Godzinami siedział nieruchomo w fotelu, przestał się
odzywać, wymagał nieustannej opieki. Jego biednym ciałem zaopiekowała się
wówczas matka, zaś spuścizną duchową postanowiła zająć się siostra. Żeby ją
podkształcić w filozofii najęto nawet sławnego Rudolfa Steinera, ten jednak
szybko ustąpił, oznajmiając, że siostra Nietzschego nie jest w stanie pojąć
filozofii. Co jej zresztą nie przeszkodziło mianować się głównym wydawcą
pism brata. Zafascynowana faszyzmem i Hitlerem ułożyła nawet z pomocą
nazistowskich ideologów osobną książkę, przypisując jej autorstwo samemu
Nietzschemu i mianując ją jego najważniejszym dziełem.

,,Gdy szukam największego przeciwieństwa wobec samego siebie - pisał
Nietzsche w ostatnich miesiącach świadomego życia - to zawsze natrafiam na
swą matkę i siostrę: sądzić, że jestem spokrewniony z taką kanalią, byłoby
bluźnierstwem wobec mojej boskości"."

3-))

65. Data: 2015-01-10 21:42:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swą matkę i siostrę: sądzić, że jestem spokrewniony z taką kanalią, byłoby

O tym właśnie pisałem:-)

--

Chiron

66. Data: 2015-01-10 22:28:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
1. Biblia jest naprawdę wynaturzona, jak nie psychopatia to zboczenia i wszelki
deficyt zdrowia psychicznego. Pierwotne plemiona w głosach wariatów, doszukiwały się
głosu boga. Uważasz że Abraham chcący zabić swojego syna to normalny osobnik, no to
jazda spróbuj obecnie, a dożywotni psychiatryk jak nic. Mojrzesz miał za to padaczkę
skroniową, bo typowe wizje u padaczkowiczów i z jednej strony nie zabijaj z drugiej
karze zabijać i niszczyć innych itd...

67. Data: 2015-01-10 23:01:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No bo co w tym mądrzego, bo raczej ochydnego, pierwsze z brzegu;

Dziewczynki są dwa razy bardziej nieczyste niż chłopcy. Oczyszczenie matki po
urodzeniu dziewczynki trwa 80 dni, po urodzeniu chłopca - zaledwie 40. Kpł 12, 4-5

Kobieta podczas okresu to uosobienie nieczystości. Wszystko na czym się położy lub na
czym usiądzie będzie nieczyste (uwaga na siedzenia w autobusach, tramwajach,
pociągach etc.) Ba, jeśli dotkniecie kobiety podczas menstruacji, sami staniecie się
nieczyści (uważajcie komu podajecie rękę na powitanie). Kpł 15, 19-24

Mojżesz (to ten od przykazania "Nie zabijaj") dziwi się:
"Jak mogliście zachować przy życiu wszystkie kobiety? (...) Zabijecie więc spośród
dzieci wszystkich chłopców, a spośród kobiet te, które już obcowały z mężczyzną."
Lb 31, 15-18

Pwt 25, 11-12 11 Jeśli się bić będą mężczyźni, mężczyzna i jego brat, i zbliży się
żona jednego z nich i - chcąc wyrwać męża z rąk bijącego - wyciągnie rękę i chwyci go
za części wstydliwe, odetniesz jej rękę, nie będzie twe oko miało litości.

Jeśli po śmierci swej żony "zapomnisz nieco o swojej stracie", czemu by nie "zbliżyć
się" do nierządnicy? Nawet jeśli jest Twoją synową? Proszę to potraktować poważnie -
to ważne wydarzenie! Zarówno Juda (klient), Tamar (nierządnica) jak i poczęty z tego
zbliżenia Peres (Fares) są przodkami Jezusa Chrystusa Pana Naszego.
Rdz 38, 12-16 oraz Mt 1, 3 i Łk 3, 33. Zob. także Rt 4, 12 oraz 1 Krn 2, 4

Jeśli kobieta nie może urodzić dzieci - "przyjdzie jej umrzeć". Rdz 30, 1

Biblijne instrukcje na temat sprzedaży własnej córki w niewolę. Wj 21, 7

Lot oferuje swoje dwie córki-dziewice, by tłum z nimi zrobił co mu się podoba. Św.
Piotr uzna go za "sprawiedliwego".
Rdz 19, 8

Córki "sprawiedliwego" Lota upijają go winem, a następnie - cóż zrobić... Skoro
rzeczywiście nie ma innych mężczyzn w pobliżu... Pamiętajmy - miłość w rodzinie jest
ważna! Rdz 19, 31

Bóg wynagradza żonom, gdy oddają własne niewolnice swym mężom, by te rodziły im
dzieci. Rdz 30, 18

68. Data: 2015-01-12 21:41:38

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-10 o 21:19, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Który człowiek? Prosze o wskazanie.

> Jesteś pewna, że tego nie napisała jego siostra?
>
> --
>
> Chiron

nie jestem:) a ma to jakieś znaczenie?

ach te stopki... wystarczy ci jakąś pomachać i od razu biegniesz
oglądać i komentować :)

69. Data: 2015-01-12 21:42:16

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-10 o 21:23, XL pisze:

> [...]
> brać do ręki coś, o czym z góry wie, że plugawe.
> Podobno jak nie wiadomo, o co chodzi, to z góry wiadomo, że o ...

ten sam fetysz co u chirona? rzeczywiście się dobraliście...
:)

70. Data: 2015-01-13 00:36:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie jestem:) a ma to jakieś znaczenie?
Ma. Bo autor ten pisał, że jak idziesz do kobiet, to zabierz bicz. Niestety-
jak był ślepy, to 2 znienawidzone przez niego baby odgrywały się na nim, a
on, bidula, nie był w stanie naprać ich batem po...no wiesz po czym:-)

> ach te stopki... wystarczy ci jakąś pomachać i od razu biegniesz
> oglądać i komentować :)

Tylko damskie
:-)

--

Chiron

Płody palce lizać
Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół
Ksiądz po " kopercie"
Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!