Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół

1. Data: 2014-12-29 14:16:03

Temat: Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak więc dziubki w górę i wyjemy, no bo kto podniesie ręke na kościół, nie śpiewając
kolędy, to wielkie potępienie, szatan.

Wacław Depo: W Polsce nienawidzi się Jezusa, celebryci nie śpiewają kolęd

Metropolita Częstochowski nawiązując do czasów współczesnych zauważył, że "ta noc [24
grudnia - red.], podobnie jak noc Golgoty i Zmartwychwstania były i będą ośmieszane i
eliminowane z życia publicznego".

- Stąd podczas Adwentu ukazywano skandale, zgorszenia w Kościele, tak jakby wiara i
Kościół były odpowiedzialne za wszelkie zło i brak pokoju w świecie - mówił abp Depo
i dodał, że "nienawiść do narodzonego Emmanuela, Chrystusa daje się zauważyć w
Europie, świecie i w Polsce".

"Celebryci ogłaszali, że nigdy nie śpiewają kolęd" - kontynuował Arcybiskup
(niedziela.pl, 25.12.2014).

***

Komentarz redakcji:

Według tej logiki Depo nienawidzi Buddy, bo nie praktykuje obrzędów buddyjskich. Póki
co udział w ceremoniach rzymskokatolickich nie jest obowiązkowy, niezależnie od tego
jak bardzo obraża to uczucia pana biskupa.
Anna Dryjańska

komentarz;

Nie no rozwalają mnie te poglądy biskupów, najpierw nie wiem co odpowiedzieć, bo
przeżywam wstrząs, głupota potrafi zamurować, głupota skandaliczna. Już doszedł do
tego że jak nie odstawiasz katolickiej szopki to atak na kościół, to przecież tak
zapędzali na pochody pierwszego maja, by odstawiać poparcie dla czerwonych kapłanów
przodowników, a jaka agresja, musiałby cały świat kochać biskupów bo inaczej,
podniesiono ręke na kościół.

2. Data: 2015-01-01 15:17:19

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-29 o 14:16, Rewolucja pisze:

> Wacław Depo: W Polsce nienawidzi się Jezusa, celebryci nie śpiewają kolęd

No, gdy tak się czyta twoje posty to chyba ów p. Depo nie mija się mocno
z prawdą..

3. Data: 2015-01-01 15:36:07

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A to jak nie śpiewam kolęd to jestem wrogiem kościoła, jest przymus, jak zmuszanie
ludzi do defilad na 1 maja tak, i dla obciągacza oczywiście wszystko w porządku.

4. Data: 2015-01-01 15:57:05

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 15:36, Rewolucja pisze:
> A to jak nie śpiewam kolęd to jestem wrogiem kościoła, jest przymus, jak zmuszanie
ludzi do defilad na 1 maja tak, i dla obciągacza oczywiście wszystko w porządku.

Chodziło mi tylko o ten jeden zwrot: "W Polsce nienawidzi się Jezusa"..

I tak na marginesie - pamiętam czasy pseudokomuny - nikt nigdy mnie ani
moich znajomych nie zmuszał do uczestnictwa w "pierwszomajowych
pochodach", skąd to sie bierze takie chore pieprzenie o takim obowiązku?

5. Data: 2015-01-01 15:59:50

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I tak na marginesie - pamiętam czasy pseudokomuny - nikt nigdy mnie ani
moich znajomych nie zmuszał do uczestnictwa w "pierwszomajowych
pochodach", skąd to sie bierze takie chore pieprzenie o takim obowiązku?

Jak się obciąga czerwonym kapłanom to sperma oczka zakleja,a teraz zmieniłeś jedynie
czerwień na kolor purpury.

6. Data: 2015-01-01 17:21:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>Jak się obciąga czerwonym kapłanom to sperma oczka zakleja,a teraz
>zmieniłeś jedynie czerwień na kolor purpury.

Dziwne- nawet w liceum nieobecność na pochodzie traktowali jak wagary. Z
wszelkimi konsekwencjami. Ciekawych macie znajomych, towarzyszu glob

--

Chiron

7. Data: 2015-01-01 17:54:14

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Przecież to ty jesteś katolickim komunistą, to proste, niedojrzałość boi się wolności
patrz separatyści na ukraini. Po upadku czerwonych kapłanów tacy jak ty pobiegli do
kleru bo też autorytarny jak komunizm. Na ukrainie kochałbyś z trybunem Putina.
Dlatego chcecie cenzury artystów i prześladujecie wymysłem, według którego wszystko
was obraża, systemu gdzie partia decyduje za ludzi czyli proboszcza, a nie ludzie za
swoje życie, bo jesteś katolickim bolszewikiem itd Ja w szkole podstawowej byłem jak
i wszyscy przesłuchiwany przez panów z SB w gabinecie lekarskim, a ty i Ikselką z
tatusiem zawsze wiernym, układaliście sobie życie kosztem innych i teraz każdy wie że
była SBcja zasiada pierwsze rzędy w kościołach, by jak kiedyś potępiać moralności
partii, tak teraz dokładnie psychopatyczną moralność kler.

8. Data: 2015-01-01 18:04:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Też Ci życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

--

Chiron

9. Data: 2015-01-01 18:12:41

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 17:54, Rewolucja pisze:
> Chiron
> Przecież to ty jesteś katolickim komunistą,

Raczej zażartym antykomuchem, mimo tego że Ewangelia to prawie kopia
"Kapitału", obydwa wyznania kierują się mniej więcej takimi samymi
przesłaniami, a Chrystusa z czystym sumieniem można nazwać pierwszym
Komunistą.

10. Data: 2015-01-01 18:13:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 15:59, Rewolucja pisze:
> [...]
>

> Jak się obciąga czerwonym kapłanom to sperma oczka zakleja,a teraz zmieniłeś

Komu czyjaś sperma zakleiła oczy i go dokumentnie zaślepiła to
dokładnie widać..

Ksiądz po " kopercie"
Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo
Breżniew