Breżniew

1. Data: 2014-12-24 09:07:16

Temat: Breżniew
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1) Wzrost potęgi Opus Dei
2) Współpraca z CIA
3) Zatajanie pedofilstwa duchownych
4) Zwalczanie teologii wyzwolenia
5) Pochwała konkwisty
6) Działalność antysoborowa
7) Pozorny ekumenizm
8 ) Umacnianie absolutyzmu
9) Zakaz antykoncepcji
10) Zakaz aborcji i eutanazji
11) Utrzymywanie fikcyjnego celibatu duchowieństwa
12) Ortodoksyjny dogmatyzm
13) Masowa produkcja błogosławionych i świętych
14) Kontrowersyjne wyświęcenia
15) Doprowadzenie do absurdu kultu "bogini" Maryi
16) Kult zdrajcy św. Stanisława
17) Kult jednostki
18 ) Centralizacja Kościoła
19) Nakłanianie kobiet do rodzenia upośledzonych genetycznie oraz pochodzących z
gwałtu dzieci
20) Utrzymywanie przyjacielskich relacji z afrykańskimi i południowo-amerykańskimi
dyktaturami
21) Szowinizm
22) Homofobia
23) Interesy z organizacjami mafijnymi

O tym jaki był JP2, zwany przez wielu Breżniewem Watykanu, świadczy wiele faktów.

https://prawda2.info/viewtopic.php?t=6516

2. Data: 2014-12-24 11:49:01

Temat: Re: Breżniew
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-24 o 09:07, Rewolucja pisze:
> [...]
> 23) Interesy z organizacjami mafijnymi
>
> O tym jaki był JP2, zwany przez wielu Breżniewem Watykanu, świadczy wiele faktów.

Wielu, ale konkretnie ilu, albo chociaż jaki procent widzi w JP2 Breżniewa?

Natomiast co do tego podsumowania to jest to ogólnie zlepek idiotyzmów,
chciejstwa i uprzedzeń.

3. Data: 2014-12-25 07:45:46

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
A lizodup partyjny teraz lizać dupy kleru chce i stęka o lizanie.

4. Data: 2014-12-26 11:19:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-25 o 07:45, Rewolucja pisze:
> Trybun
> A lizodup partyjny teraz lizać dupy kleru chce i stęka o lizanie.

Panie kolego, nie przypisuj swoich upodobań do lizania tyłków innym.

5. Data: 2014-12-26 19:31:40

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Nie ja piszę twoje obciągające posty, tak się zasałeś że podważaszpowszechnie znane
twarde fakty jakby nie istniały. Kler nie gwałci, nie kradnie, papież nie miał
Breżniewskiej historii, kościół dobry i nikomu nigdy krzywdy nie zrobił. To ci z
frondy już do części się potrafią przyznać , czyli trzeba odróżniać miękkiego
obciągacza i twardego obciągacza.

6. Data: 2014-12-27 16:17:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-26 o 19:31, Rewolucja pisze:
> [...]
frondy już do części się potrafią przyznać , czyli trzeba odróżniać miękkiego

Wiem że nie ty to piszesz, ty tylko jak jakaś prawicowa szuja za winy
pojedynczego człowieka oskarżasz wszystkich.
Ile tak naprawdę jest faktów w tej litanii podsumowującej życie i
dorobek JP2?
Że Kościół robił krzywdę innym tego nikt nie ukrywa, a nawet często
przeprasza za to co się działo w przeszłości.
Opieranie swojego zdania na faktach i obiektywizm to nie "obciąganie"

7. Data: 2014-12-28 04:27:25

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Zmyj sperme księdza z oczu, bo kler ma na koncie miliony mordów i jak za coś
przeprasza to wtenczas jak przyparty do muru i nie da się już kłamać jak z pedofilią.
Taka masa poszkodowanych że nie da już się robić z nich debilila.

Re: Ateizm - wiara w nic
~~~~~~~~~~~~Komunistyczn e klany III RP~~~~~~~~~~~~~~
Na tacę rzućcie ze swoich
pracoholizm czy naiwność
Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego