Danie w 5 minut - Winiary

1. Data: 2002-05-22 11:40:37

Temat: Re: Danie w 5 minut - Winiary
Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@e...com.pl> napisał(a):

> Aha, to jako stary bywalec powinienies wiedziec ze takie nieodpowiedzialne
> dwa slowa moga rozpetac ponownie burze kuchenna, ze tylko Larrouss'y beda
> lataly w powietrzu ;-))
> Na drugi raz pisz od razu ze jestes smakoszem jak to pieknie ujales "rzeczy
> wysoko przetworzonych", ALE ...

Hehe!
Mnie to generalnie mało interesuje - czy zgodne czy nie.
Lubie jedzenie, które mi smakuje i to jest JEDYNE moje kryterium i juz -
większość ze stałych bywalców, wie, że np. uważam, że tiramisu jest
smaczniejsze ze zwykłym serkiem i że bardzo lubię kurczaki z kfc i nie ustaję
w poszukiwaniu coraz to lepszego na nie przepisu.
Poza tym, wolę w garze mieszać łychą niż jeść - ja prosty chłopak jestem, co
to warzyć czasemw kuchni ku uciesze inszych lubi. Ot, co@
Nie bardzo rozumiem zdanie o byciu smakoszem - ja nim z pewnością NIE jestem
i nigdy sie za takowego nie podawałem, a wręcz przeciwnie.
Mój ideł jedzenia to: odsmażone ziemniaki, sadzone jajka i dużo kefiru z
grubo pokrojonym szcyzpiorem. To moge jeśc na sniadanie, na obiad i na
kolację - w przerwach też - codziennie.
A staram się jadać rzeczy wysoko przetworzone z innych powodów - są one
bowiem bardzo niezdrowe i jak na mnie zawierają ogromną ilośc soli - a ja nie
lubię zbytnio.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-22 12:02:02

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesio Ostrowski <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> A staram się jadać rzeczy wysoko przetworzone z innych powodów - są one
> bowiem bardzo niezdrowe i jak na mnie zawierają ogromną ilośc soli - a ja

Miało być: "A staram sie NIE jadać rzeczy wysoko przetworzone z innych
powodów ..."
za pomyłke serdecznie przepraszam i obiecuję, że pomyłki mogą się jeszcze
zdarzyć i przy okazji pozdrawiam całą moją rodzinę

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-22 12:19:48

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Miało być: "A staram sie NIE jadać rzeczy wysoko przetworzone z
> innych powodów ..."

Powinno byćL "A staram się nie jadać rzeczy _wysoko_przetworzonych_"

:-)

Konrad - co to sobie właśnie zjadł zrobionego od podstaw omleta z
szynką i wędzonym zamojskim (gorący kubek nie był dość zachęcający)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-05-22 12:23:40

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:8uvmeuo30247njt61ukv64fs8q9u9r3t2n@4ax.com...

> byle sledzia i anyzku nie mialo ;)
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Sledzia niet, anyzku (tu sie zgadzamy jak dwie bliznaczki) tyz niet. A co Ci
ten sledz tak przeszkadza nawiasem mowiac.
To sa wlasciewie same kluchy z sosem takim czy innym. Po skosztowaniu
wszystkich wybralam wersje serowo-ziolowa, ale poniewaz czegos mi tam brak
to sobie jeszcze dolewam czegos pomidorowego, na przyklad inny produkt
wysoko przetworzony. I wtedy jest ok.
Ania rsb

1. Data: 2002-05-22 12:39:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wszystkich wybralam wersje serowo-ziolowa, ale poniewaz czegos mi tam brak
>to sobie jeszcze dolewam czegos pomidorowego, na przyklad inny produkt

zapach sledzia na mnie wplywa ujemnie....
aaa, kluchy; moze Dzidzi podstawie, ona jest glowna
zaslupia...powinna miec uprzywilejowane stanowisko

Krsb
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 14:18:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Powinno by?L "A staram si? nie jada? rzeczy _wysoko_przetworzonych_"
>
>:-)
>
>Konrad - co to sobie w?a?nie zjad? zrobionego od podstaw omleta z
>szynk? i w?dzonym zamojskim (gor?cy kubek nie by? do?? zach?caj?cy)

nie wierze....;)))
a ten Zamoyski to, panie tego, wedzony w calosci, czy wysoko
przetworzony?

Krysia, ignorantka jesli chodzi o polskie sery...moj maz sie
smiieje, ze w Polsce sa wszystkie sery - edamski, goudanski,
cheddarski..byle dodac ski do dowolnego sera od razu robi sie
polski ;)))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 14:44:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wysoko przetworzony. :-)
>i bardzo smaczny.

w Tyrolu go przetwarzali (wysoko...)?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 14:45:37

Od: "Konrad Brywczynski" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <K...@h...fsnet.co.uk> napisal(a):

> a ten Zamoyski to, panie tego, wedzony w calosci, czy wysoko
> przetworzony?

Wysoko przetworzony. :-)
i bardzo smaczny.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

wkupne ;-))) - sledziki
Sos czosnkowy
pytanie o kebab
Biała dama