Datura

1. Data: 2004-07-13 10:40:24

Temat: Datura
Od: DarStar <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie pytanko czy można obrywać pędy datury aby kształtować jej
wygląd czy raczej nie powinno się tego robić a jeżeli można to czy
można to robić o karzdej poże roku czy w określonym termnie?

2. Data: 2004-07-13 12:56:22

Temat: Re: Datura
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DarStar" <D...@o...pl>

> [...]
> wygląd czy raczej nie powinno się tego robić a jeżeli można to czy
> można to robić o karzdej poże roku czy w określonym termnie?

W każdej porze roku robi się to inaczej.
--
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2004-07-14 09:10:18

Od: DarStar <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 14:56:22 +0200, "JerzyN" <N...@m...pl>
wrote:

>Użytkownik "DarStar" <D...@o...pl>

>W każdej porze roku robi się to inaczej.

a może dało by się to jakoś wytumaczyć, kiedy i jak

4. Data: 2004-07-14 10:02:38

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DarStar" <D...@o...pl>
> "JerzyN" <N...@m...pl>

> a może dało by się to jakoś wytumaczyć, kiedy i jak

Drobne pędy [na kilkuletnich gałęziach] należy obrywać zawsze, gdyż
psują pokrój rośliny.
Usuwaj też owoce, aby datura dłużej kwitła.

Reszty poszukaj w archiwum.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2004-07-14 12:37:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Drobne pędy [na kilkuletnich gałęziach] należy obrywać zawsze, gdyż
> psują pokrój rośliny.

Nadaja jej naturalny dla tej rosliny pokroj.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-07-14 17:03:12

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> "JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Nadaja jej naturalny dla tej rosliny pokroj.

Ciiiicho, o tym czego nie robisz swoim roślinom jest już głośno na co
najmniej dwu kontynentach.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

skojarzenia do cytryńca
jaka to ryba (w oczku wodnym) - może jednak jesiotr
Kibelek na działce
moj biedny rozchodnik
jodełka zwariowała