skojarzenia do cytryńca

1. Data: 2004-07-13 09:14:41

Temat: skojarzenia do cytryńca
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
ponieważ ostatnio też kupiłam sobie cytryńca nieznanej odmiany i płci, więc
post Basi mocno mnie poruszył. Jasiu Cieciński pisze, że jesienią usuwa
ściółkę spod niego, żeby nie stwarzać dogodnych warunków dla nornic. U mnie
te ostatnie rozmnożyły się ponad miarę a ja jesienią ściółkuję praktycznie
wszystkie roślin, aby zabezpieczyć je przed mrozem. Przecież jeśli ściółkuję
również latem, to system korzeniowy jest płycej pod powierzchnią. Jeśli
jesienią usunę tę warstwę to może nornice się nie będą lęgły ale rośliny
przemarzną. Czy macie inne doświadczenia?
Gabi

2. Data: 2004-07-15 13:58:30

Temat: Re: skojarzenia do cytryńca
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in message

> U mnie
> te ostatnie rozmnożyły się ponad miarę a ja jesienią ściółkuję
praktycznie
> wszystkie roślin, aby zabezpieczyć je przed mrozem.

Takze sciolkujemy ale bardziej by zapewnic wilgoc (przez okragly rok). Z
nornicami mamy problem na okraglo, takze z powodu sciolki ale nie jest to
jedyne miejsce gdzie lubia siedziec.

> Jeśli
> jesienią usunę tę warstwę to może nornice się nie będą lęgły ale rośliny
> przemarzną.

Cytryniec nie powinien Ci przemarznac nawet jesli usuniesz sciolke (byle
by nie mial korzeni na wierzchu).

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-07-15 23:58:12

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał

> Takze.......

Bartosz, a wiesz, że Smilax h. to jedna z niewielu roślin Jednoliściennych
drewniejących w naszym klimacie?
:-)))))

B. ładne kwiaty w tym sezonie posiadał....

Pozdrawiam
p...@r...pl

4. Data: 2004-07-16 05:12:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bartosz, a wiesz, że Smilax h. to jedna z niewielu roślin Jednoliściennych
> drewniejących w naszym klimacie?

> Masz może sadzonki albo nasiona smilaksa na wydaniu?Może chciałbyś
w zamian cytryńca obojnaka który nigdy i nigdzie nie wymarza,albo
jakieś inne zielsko? Mirzan

5. Data: 2004-07-16 13:18:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Może chciałbyś
> w zamian cytryńca obojnaka który nigdy i nigdzie nie wymarza,albo
> jakieś inne zielsko?

A czy to takie dziwne w przypadku cytrynca? ;)
Mysle, ze byle zielsko nie wystarczy za kolcorosl. Gdyby tak bylo, juz
bylbym jej szczesliwym posiadaczem.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-07-16 13:22:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Bartosz, a wiesz, że Smilax h. to jedna z niewielu roślin
Jednoliściennych
> drewniejących w naszym klimacie?

Niektorzy zaliczaja go do liliowatych.
Juki takze drewnieja w naszym klimacie :)
(nie wspominajac o bambusach :)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2004-07-16 20:22:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylbym jej szczesliwym posiadaczem.
>

> Czy mówiłem że na cytryncu ma się skończeć moja propozycja?Zobacz tą
moją roślinę w ciapki,tego zielska prawie nikt nie ma ,ono nie ma nawet
nazwy.Jak jesteś zainteresowany,poszukam nasion,zimą dostanę,
Pozdrawiam .Mirzan

8. Data: 2004-07-16 21:08:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz tą
> moją roślinę w ciapki,tego zielska prawie nikt nie ma [...]

Gdzie ja moge zobaczyc? (w internecie)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2004-07-16 21:18:06

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Gdzie ja moge zobaczyc? (w internecie)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> Założyłem sobie galerię,leżysz gdzieś pod palmą całymi tygodniami,
a tu się pracuje.Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

10. Data: 2004-07-16 22:06:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzanb" <l...@o...pl> wrote in message

> Założyłem sobie galerię [...]

Juz znalazlem :) Masz na mysli to cos w kropki?

> [...] leżysz gdzieś pod palmą całymi tygodniami,
> a tu się pracuje.Mirzan

No moze nie pod palma a w zaroslach bambusowych i wsrod lilii wszelakich
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

jaka to ryba (w oczku wodnym) - może jednak jesiotr
Kibelek na działce
moj biedny rozchodnik
jodełka zwariowała
jaka to ryba (w oczku wodnym)