Dawkowanie Furagin

1. Data: 2005-03-24 21:11:28

Temat: Dawkowanie Furagin
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dawkowac furagin?
Jeden lekarz przepisal mi 3 razy po 1 tabletce, innym razem inny lekarz 3
razy po 2 tabletki.
Z kolei ten pierwszy kazal polykac z wit. C a drugi rozkruszyc w mleku....?
wiec ktorej wersji mam sie trzymac?

2. Data: 2005-03-24 21:15:58

Temat: Re: Dawkowanie Furagin
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 24 Mar 2005 22:11:28 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Martyna, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> wiec ktorej wersji mam sie trzymac?

Mi ideologicznie znacznie bardziej pasuje pierwszy lekarz :)
I mala uwaga - Furagin nalezy przyjac podczas posilku ktory zawiera sporo
bialka :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-03-24 22:34:34

Od: "agnuk" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak dawkowac furagin?

3x2 tabl razem z vit c - dość dużą ilością do ok 1g dziennie w dawkach
podzielonych

--
Aga

4. Data: 2005-03-28 20:31:00

Temat: Re: Dawkowanie Furagin - uwaga!!
Od: "fiora" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz, ze Furagin powoduje zaburzenia słuchu?
Ja to przerabialam - kiedys mialam szumy i gwizdy w uszach - okropnosc
na szczescie nie biore tego stale, ostatnio wcale, wiec nalezy mocno uwazac,
moze to byc trwale, a lekarze, jak to oni, czesto nie informuja!!!
Fiora

5. Data: 2005-03-29 20:55:14

Od: Fama <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 28 Mar 2005 22:31:00 +0200, fiora napisał(a):
> [...]
> na szczescie nie biore tego stale, ostatnio wcale, wiec nalezy mocno uwazac,
> moze to byc trwale, a lekarze, jak to oni, czesto nie informuja!!!

Ponieważ w niedzielę mnie strasznie zimno na dworze przewiało, to mam teraz
trochę przeziębiony pęcherz. Poszłam dzisiaj do apteki i z trzech rodzajów
wybrałam sobie i kupiłam proszki "Żurawina" (Herbapolu) za 18 zł.
Czy to pomoże na mój przeziębiony pęcherz?

--
fama

Dla miłosników anatomii, tudzież "dr. Śmierć"
1 dniowa miesiączka
mikroskop i ząbek
Kiedy do urologa?
Chłoniak