Dax Cosmetics - krem na noc

1. Data: 2003-02-03 23:19:43

Temat: Dax Cosmetics - krem na noc
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalam dzis krem na noc Daxa z serii Chinskie Ziola. Czy ktoras z Was
go uzywala? Jak go oceniacie?
Dziekuje za pomoc :-)

Gosia

1. Data: 2003-02-04 09:24:00

Temat: Re: Dax Cosmetics - krem na noc
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <G...@b...org> wrote:
> Ogladalam dzis krem na noc Daxa z serii Chinskie Ziola. Czy ktoras z Was
> go uzywala? Jak go oceniacie?
> Dziekuje za pomoc :-)

O kremie na noc nic nie moge powiedziec, ale mam krem na dzien i pod
oczy oraz mleczko i maseczke z tej serii. Kremy i maseczka ladnie sie
wchlaniaja i ladnie pachna. Nie uzywam tych kosmetykow na codzien, ale
raz na jakis czas dla odmiany i odprezenia :) Moim zdaniem to calkiem
udana seria :)))

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-04 10:37:47

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Evik" <e...@p...wp.pl> wrote...

> [...]
> wchlaniaja i ladnie pachna. Nie uzywam tych kosmetykow na codzien, ale
> raz na jakis czas dla odmiany i odprezenia :) Moim zdaniem to calkiem

Na razie nic z tej serii nie mialam, ale korci mnie. Nie stac mnie w tej
chwili na cos drozszego, a poza tym slysze tyle pochwal, ze chcialabym
sama wyprobowac.
Dzieki za pomoc :-)

Gosia

1. Data: 2003-02-04 10:43:35

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote in message
> Ogladalam dzis krem na noc Daxa z serii Chinskie Ziola. Czy ktoras z Was
> go uzywala? Jak go oceniacie?

Ja kiedys go mialam. Dla mnie byl zdecydowanie za tlusty (mam tlusta cere co
sie zowie :)) ), ale moze od tego czasu cos sie zmienilo. Mialam go jakies
2 lub 3 lata temu.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-04 11:08:37

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote in message
> Ogladalam dzis krem na noc Daxa z serii Chinskie Ziola. Czy ktoras z Was
> go uzywala? Jak go oceniacie?
> Dziekuje za pomoc :-)

Mnie niestety ta seria uczulila, chociaz podobal mi sie zapach

Svhatzi

1. Data: 2003-02-04 18:36:28

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote...

> Ja kiedys go mialam. Dla mnie byl zdecydowanie za tlusty (mam tlusta
cere co
> sie zowie :)) ), ale moze od tego czasu cos sie zmienilo.

No to sie musze zastanowic, bo ja mam raczej mieszana, ale nie mam
ochoty na jej przetluszczenie. I tak mi wlasnie jakas urocza krostka
wyskoczyla ;-)

Gosia

Ziaja - krem pod oczy?
podkład Matisa