Dekoloryzacja

1. Data: 2004-04-21 19:48:40

Temat: Dekoloryzacja
Od: "Marlenka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałabym się dowiedzieć, na czym ten zabieg polega, i ile mniej więcej
kosztuje. Mój naturalny kolor włosów to blond, a zachciało mi się 'ciemnej
czekolady', i teraz żałuję..
Archiwum przeszukałam, ale nic dokładnego nie ma.

Pozdrawiam!:)

1. Data: 2004-04-21 21:58:13

Temat: Re: Dekoloryzacja - dlugie
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałabym się dowiedzieć, na czym ten zabieg polega

witaj!
moge sie z Toba podzielic moimi wrazeniami z 'przymusowej' dekoloryzacji
pasemek. a bylo to tak.
dalam sie namowic fryzjerowi na balejaż blond z fleszami bordo. wszystko
byloby ok, gdyby flesze po zabiegu nie okazaly sie wscieklym różem! (o
ironio blond wyszedl cudnie - tak jak chcialam). bylam zalamana, wiec
fryzjer postanowil doprowadzic ten roz do borda. efekt byl taki, ze moje
flesze staly sie fioletowe! nie zgodzilam sie i na ten kolor. reklamowalam
usluge. w ramach tejze musialam odczekac miesiac i przyjsc ponownie na
dekoloryzacje. a wygladalo to tak. najpier fryzjer nalozyl dekolorant a
potem na cala dlugosc wlosow kolorant, zeby wyrownac kolor. po balejazu
zostalo wspomnienie. mijal kolejny miesiac. w tym czasie slono placilam za
maski regenerujace w zakladzie i szampony, odzywki profesjonalnych firm(np.
goldwell). po miesiacu udalam sie znow na balejaz. pomyslalam, ze poprzednie
wyczyny mojego fryzjera to blad w sztuce i zaufalam mu jeszcze raz. tym
razem fryzjer doszedl do wniosku, ze mam lekko spalone koncowki i ciachnal -
uwaga - dobre 15 cm! balejaz oczywiscie wykonal. skasowal 100 zl i... tyle
mnie widzial. ostatnio odwazylam sie pojsc do nowego fryzjera, choc juz
uprzedzona jestem bardzo. fryzjerka 'zaplakala nozyczkami' nad stanem moich
wlosow i z moich poldlugich wlosow pozostalo niewiele ponad 10 cm (i to nie
wszedzie). co to fryzury, akurat okazala sie twarzowa, ale kondycja wlosow
po scieciu nadal jest mierna-mizerna. chodze sobie wiec z odrostami po
balejazu, bo boje sie farby jak ognia. wlosy mam sztywne i matowe. owszem
zaraz po porannym umyciu i odzywieniu sa ok, ale wieczorem.... dobrze robi
sie ciemno ;)

anty-dekolorantka darka ;)

1. Data: 2004-04-22 15:02:36

Temat: Re: Dekoloryzacja
Od: "Gocha" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym na Twoim miejscu połozyła blond pasemka, jeśli się to da, a mi sie
wydaje, że powinno. Zapytaj fryzjera.

Pozdrawiam

Goska

1. Data: 2004-04-22 19:07:38

Temat: Odp: Dekoloryzacja
Od: "Marlenka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <...@...a> napisał..
> Ja bym na Twoim miejscu połozyła blond pasemka, jeśli się to da, a mi sie
> wydaje, że powinno. Zapytaj fryzjera.
Nie chcę pasemek. Już o tym myślałam - będą schodzić razem z czekoladą, i
będzie prześwitywał mój naturalny kolor. Niee..

> Pozdrawiam
>
> Goska
Pozdrawiam również:)

kremy brazujace i samoopalacze a opalanie sie
Re: Nowa moda ?
Re: Olay na razie tylko w Warszawie
Re: Nowa moda ?
Re: Nowa moda ?