Depilacja dla mezczyzn?

1. Data: 2008-07-07 15:40:10

Temat: Depilacja dla mezczyzn?
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak pojde do zakładu kosmetycznego pierwszego z brzegu i zapytam czy
robia tam depilację dla mezczyzn - to mnie wysmieją. Chodzi mi o usuwanie
zbednego owłosienia brwi, rześ, nosa, ucha i ogólnie z okolicy twarzy.

2. Data: 2008-07-07 15:57:14

Temat: Re: Depilacja dla mezczyzn?
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 wrote:
> Czy jak pojde do zakładu kosmetycznego pierwszego z brzegu i zapytam czy
> robia tam depilację dla mezczyzn - to mnie wysmieją. Chodzi mi o usuwanie
> zbednego owłosienia brwi, rześ, nosa, ucha i ogólnie z okolicy twarzy.

sprawdz.

Boska

3. Data: 2008-07-07 16:03:36

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> sprawdz.
> Boska

Nie lubie jak się ze mnie smieją.

4. Data: 2008-07-07 20:49:14

Od: "Ola" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zadzwoń, będzie Ci łatwiej. Dlaczego mieliby się śmiać? Nie od dziś
mężczyźni chodzą do kosmetyczek.

--
Ola
grupy(małpka)autograf.pl