Depilacja glowy

1. Data: 2003-05-02 21:44:20

Temat: Depilacja glowy
Od: "Tommy" <f...@n...autograf.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem juz troszke zmeczony ciaglym goleniem glowy maszynka do golenia.
Zastanawiam sie czy jest moze jakis sposob na depilacje mojego bojnego
owlosienia na glowie. Zastanawiam sie tez nad depilacja laserowa ale to jest
strasznie droga sprawa i chyba taniej mnie wyniesie ciagle golenie glowy
nawet najdrozszym BRAUNEM :)))
Czy moge wydepilowac sobie glowe np kreme VEET albo czyms innym skutecznym?

Tommy

1. Data: 2003-05-02 22:10:48

Temat: Odp: Depilacja glowy
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie tez nad depilacja laserowa >

a jestes pewien ze ZAWSZE bedziesz chcial byc łysy??........
nie żebym nie lubiła łysych;)) ale lekki meszek jest sympatyczniejszy niz
glaca:)
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-05-02 22:27:15

Temat: Re: Depilacja glowy
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003 23:44:20 +0200, Tommy wrote:

> Zastanawiam sie tez nad depilacja laserowa

A co będzie jak to się bardzo akurat uda i włosy już Ci nie odrosną ?
Serio chciałbyś na zawsze stracić możliwość posiadania włosów dowolnej
długości (moda się zmienia, nasze własne upodobania też :P) ? :)

> Czy moge wydepilowac sobie glowe np kreme VEET albo czyms innym skutecznym?

A tego, niestety, nie wiem, eh ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-03 01:00:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tommy" <f...@n...autograf.spam.pl> wrote in message
> [...]
> strasznie droga sprawa i chyba taniej mnie wyniesie ciagle golenie glowy

to zalezy czy chcesz byc lysy juz potem cale zycie, wtedy na pewno
taniej bedzie laserem to zrobic ;-)))
a tak na serio to wlosy sie przydaja mozgowi. w zimie go grzeja a w lecie
daja "cien". mowie powaznie.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-03 08:31:58

Od: "Diaz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolea Tommy jest Skin Headem, a tym sie juz jest do konca zycia!!!

1. Data: 2003-05-03 16:32:32

Temat: A tak do rzeczy??? :)
Od: "Tommy" <f...@n...autograf.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem kaplanem :)))

Od 10 lat gole sobie wlosy i oczywiscie moda moze sie zmienic. 10 lat temu
lysa glaca budzila duzo emocji (lekko ujmujac). Teraz lysy jest co drugi.
Mnie wlosy przeszkadzaja wiec moze mam szanse na jakas rzeczowa odpowiedz.

Tommy

1. Data: 2003-05-03 18:33:26

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge wydepilowac sobie glowe np kreme VEET albo czyms innym
skutecznym?

Trudno powiedzieć... Pewnie delikatny krem do depilacji (np. veet w wersji
bikini ;) ) nie wyrządziłby szkód, o ile nie dostałby się do oka, ale czy na
pewno...?

1. Data: 2003-05-04 15:48:36

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Diaz <s...@w...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> Kolea Tommy jest Skin Headem, a tym sie juz jest do konca
> zycia!!!

Pereuka Cameron jezd Barzo Mondra y taka byndzie już 'do kuńca
świata i ło jedyn dziń dłuży'!!!

Się ma (no nie?)!

--
Z. Boczek
Jestem męską szowinistyczną świnią i jestem z tego dumny.

1. Data: 2003-05-04 19:14:26

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno powiedzieć... Pewnie delikatny krem do depilacji (np. veet w wersji
> bikini ;) ) nie wyrządziłby szkód, o ile nie dostałby się do oka, ale czy na
> pewno...?
bez przesady...:)ileż różni sie skóra na głowie od skóry na nogach???
Ile kobiet stosuje kremy do depilacji w okolicach bikini i pod pachami
gdzie skóra jest full delicat i nic sie nie dzieje? nie wierze ze na
głowie cos by sie stało. ale to moje zdanie tylko.
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-04 19:18:07

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez przesady...:)ileż różni sie skóra na głowie od skóry na nogach???

osobiście, wydepilowałabym głowę kremem. Jednak wolałam nie brać na sibie
odpowiedzialnośc, gdyby coś wyszło jednak nie tak, stąd ostrożność w moim
poście.

Perfumy-pytanie
Bierne palenie a cera
Bierne palenie a cera