Depilacja pleców

1. Data: 2006-08-31 08:54:43

Temat: Depilacja pleców
Od: "setar" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy można wydepilować plecy kremem? Wyczytałem że krem może mieć problemy z
usunięciem silniejszych włosów, a te na moich plecach wygladają na silne.
Myślałem o depilacji woskiem ale jeśli krem by sobie poradził to
zdecydowałbym sie na krem.

Depilacja laserowa jest dla mnie za droga.

2. Data: 2006-08-31 09:42:52

Temat: Re: Depilacja pleców
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

setar napisał(a):
> [...]
> Myślałem o depilacji woskiem ale jeśli krem by sobie poradził to
> zdecydowałbym sie na krem.
>
> Depilacja laserowa jest dla mnie za droga.

Oj krem raczej bedzie slaby. Ja bym proponowala paste cukrowa. Wlasnie
sobie ugotowalam(stygnie) i bede depilowala nia nogi :) Boli duzo mniej
od wosku a jest rownie skuteczna. duzo informacji o pascie znajdziesz w
internecie.

3. Data: 2006-08-31 11:05:13

Od: "setar" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie ugotowalam(stygnie) i bede depilowala nia nogi :) Boli duzo mniej od
> wosku a jest rownie skuteczna. duzo informacji o pascie znajdziesz w
tylko patrząc na to jakie one sa silne to mnie troche przerażenie bierze
...mam nadzieję że nie wyrwą mi przy okazji skóry z włosami :)
ale skoro nie ma innego sposobu ...

4. Data: 2006-08-31 11:23:09

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

setar napisał(a):
> [...]
> tylko patrząc na to jakie one sa silne to mnie troche przerażenie bierze
> ...mam nadzieję że nie wyrwą mi przy okazji skóry z włosami :)

z moich obserwacji ze zwykly wosk jest duzo lepszy do krotkich i
swierzych wloskow, a pasta cukrowa jest do tych grubych choler :) Ona
nie klei sie do skory jak wosk i dlatego boli mniej :)

5. Data: 2006-08-31 14:01:47

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdecydowałbym sie na krem.
>
> Depilacja laserowa jest dla mnie za droga.

Proponuję wosk ale nie taki "zrób to sam w domu" tylko u kosmetyczki ;)

6. Data: 2006-08-31 20:02:29

Od: "M." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Proponuję wosk ale nie taki "zrób to sam w domu" tylko u kosmetyczki ;)

Byłem u kosmetyczki, plecy wydepilowałem, boli strasznie, choć da się
wytrzymać, 10-15 min i po bólu. Bla mnie gorsze było, po jakimś czasie,
wrastanie włosków pod skórę; masakra jednym słowem :-(((

7. Data: 2006-08-31 20:47:25

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

M. napisał(a):

> Byłem u kosmetyczki, plecy wydepilowałem, boli strasznie, choć da się
> wytrzymać, 10-15 min i po bólu. Bla mnie gorsze było, po jakimś czasie,
> wrastanie włosków pod skórę; masakra jednym słowem :-(((
po pascie cukrowej nie wrastaja :D

8. Data: 2006-09-01 06:04:26

Od: "Maja SQ4TY" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.::Mehi::.. <m...@o...pl> napisał(a):

> z moich obserwacji ze zwykly wosk jest duzo lepszy do krotkich i
> swierzych wloskow, a pasta cukrowa jest do tych grubych choler :) Ona
> nie klei sie do skory jak wosk i dlatego boli mniej :)

Jak wy do piiiiiiiiiiiiip robicie ta pastę? Mi wychodzi tylko
takie coś, co sie owszem klei, do wszystkiego, ale za Chiny nic nie wyrywa,
ani nawet włoska. A zależałoby mi na depilacji pach w sumie najbardziej,
chociaż takiej częściowej, jak już trochę włosków odrośnie, a jeszcze nie na
tyle, żeby z tym lecieć do kosmetyczki, jak akurat gdzieś się trzeba
odsłonić.

Maja

9. Data: 2006-09-01 07:55:36

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja SQ4TY napisał(a):

> Jak wy do piiiiiiiiiiiiip robicie ta pastę?

Pol szklanki wody, szklanka cukru i pol wycisnietej cytyryny. na maly
ogien i ma sie uzyslac kolor ciemnego bursztynu (jak poczujesz zapach ze
zaczyna sie przypalac to juz sprawa spalona jest). Odstawiasz do lodowki
i po zupelnym ostygnieciu ma byc jak skala. idziesz z tym do lazienki i
podgrzewasz suszarka tak zeby nozem wydlubac wielkosc orzeszka
wloskiego. ta kulke bierzesz w rece i rozrabiasz az z koloru bursztynu
zrobi sie taka plastelina o kolorze kawy z mlekiem, nieprzezroczysta,
matowa. naklejasz na skore i lekko dociskasz wygladzajac. odrywasz pod
wlos. jak nic nie wyszlo znaczy ze jeszcze nie dobrze wyrobiona w
palcach. mi wyszlo za 3 razem, wydepilowalam sobie wtedy cale bikini
nigdy jeszcze nie depilowane (zawsze maszynka), 4, 5 raz nieudane 6
poprawialam mase ze 3 razy ale wyszla :) Jak sie rospusci mase to mozna
ja stosowac tez jak zwykly wosk plynny. tylko potrzeba paseczki
plucienne do odrywania ;) Jak po raz pierwszy mi wyszla pasta to
powiedzialam sobie: nigdy wiecej wosku :)

10. Data: 2006-09-01 09:11:22

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> odrywasz pod
> wlos.

O, a to mnie zaskoczyło, bo jak raz się skusiłam na to u kosmetyczki, to
wyrywała z włosem i tłumaczyła mi, że to m.in. dlatego mniej boli, (a po
drugie dlatego, że nie przykleja się do skóry tak bardzo jak wosk)...

--
Pozdrówki,
Aneczka

wypadanie włosów