Depresja

1. Data: 2005-03-21 22:31:32

Temat: Depresja
Od: "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podejrzewam u siebie depresje. Do jakiego lekarza mogę się z tym udać? Do
psychiatry czy do psychologa? Gdzie mogę znaleźć jakiegoś dobrego
specjaliste w Warszawie? Jakie środki mogę zastosować przed pójściem do
takowego lekarza aby złagodzić swoje dolegliwości związane z tą chorobą
(poza tak wspaniale reklamowanym deprimem)?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

2. Data: 2005-03-22 00:05:06

Temat: Re: Depresja
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl> napisał w
wiadomości news:423f4acf$0$17100$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> takowego lekarza aby złagodzić swoje dolegliwości związane z tą chorobą
> (poza tak wspaniale reklamowanym deprimem)?

psycholog nie jest lekarzem wiec dylemat sam sie rozwiazal

3. Data: 2005-03-22 11:20:57

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-21, Joanna Pieńkowska <j...@a...pl> wrote:
> Witam,
> podejrzewam u siebie depresje. Do jakiego lekarza mogę się z tym udać? Do
> psychiatry czy do psychologa?

Do obu. Psycholog pomoze zrozumiec przyczyny depresji a psychiatra
pomoze naprawic to co w organizmie juz zle funkcjonuje.

progestageny, a gestageny
czy to mozliwe? NIKT nie wie? 8-O
endokrynolog w krakowie
Wybielanie zębów