Dermika Mat-B

1. Data: 2002-11-09 20:17:07

Temat: Dermika Mat-B
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Kilka razy nudzilam tu o moim poszukiwaniu kremu. Wczoraj wreszcie sie
zdecydowalam, dzis wyprobowalam :-)
Kupilam wlasnie Dermike - pierwszy raz w ogole produkt tej firmy, wiec
troche sie obawialam, jak bedzie. Wybralam Mat-B, krem nawilzajacy, bo
matujacy mam podklad, stwierdzilam, ze krem tez matujacy to nawet dla
mojej cery lekko blyszczaco-mieszanej byloby zbyt wiele :-)
Po pierwszym razie jestem zadowolona. Krem ma mily zapach, buzia po
uzyciu go jest mila w dotyku, troche ciezko sie rozprowadza, ale pod
makijaz jest ok.
Ciesze sie, ze nareszcie trafilam na cos stosownego :-)
Acha, i nie mam nic wspolnego z ta firma :-)

Gosia