Dermika - maseczka dla tlustej skory

1. Data: 2003-07-03 11:17:35

Temat: Dermika - maseczka dla tlustej skory
Od: "LENKA" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was stosował ta maszeczke? wlasnie kosmetyczka mi zaproponowala ,
wprawdzie nie jest to az tak kosmiczna cena ok.40 zl ale jak wiadomo te
pieniazki nie chodza po ulicy. czy uzywacie z DERMIKI KOSMETYKI? jesli tak
poprosze o ocene.

dzieki pozdrawiam LENA

1. Data: 2003-07-03 11:21:35

Temat: Re: Dermika - maseczka dla tlustej skory
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LENKA" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieniazki nie chodza po ulicy. czy uzywacie z DERMIKI KOSMETYKI? jesli tak

Jaka? Oczyszczajaca z zielona glinka? Nawilzajaca? I czy chodzi o serie
mat-B? Jesli tak, to mialam probki i bylam z obu maseczek bardzo zadowolona.
ale to tylko probki.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 12:19:26

Temat: Odp: Dermika - maseczka dla tlustej skory
Od: "LENKA" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <l...@w...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be13l7$fb6$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Jaka? Oczyszczajaca z zielona glinka? Nawilzajaca? I czy chodzi o serie
> mat-B? Jesli tak, to mialam probki i bylam z obu maseczek bardzo

OCZYSZCZAJACA Z GLINKA....dostalam rowniez prbke ale mimo wszysctko chcialam
sie przekonac czy z biegiem czasu widac efekty , pozdrawiam

1. Data: 2003-07-03 12:49:36

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OCZYSZCZAJACA Z GLINKA....dostalam rowniez prbke ale mimo wszysctko
chcialam
> sie przekonac czy z biegiem czasu widac efekty , pozdrawiam

No, wlasnie czy zbiegiem czasu, to nie wiem, bo u mnie ten bieg czasu byl
bardzo krotki :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 21:12:34

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LENKA" <p...@w...pl> napisał:

> czy ktos z Was stosował ta maszeczke?
czy uzywacie z DERMIKI KOSMETYKI? jesli tak
> poprosze o ocene.

Ja też miałam tylko próbkę tej maseczki, ale znam takie, które już po jednym
użyciu dają lepszy efekt. Mianowicie, już od dłuższego czasu jestem
zakochana w maseczce z zieloną glinką Oriflame. I w promocji qpisz ją za
niecałe 10 zł. :). A ogólnie o Dermice... Mam tylko krem normalizujący Mat B
i szczerze mówiąc u mnie - bez rewelacji, ale wiem, że niektóre dziewczyny
na grupie bardzo go sobie chwalą...
________
sheba 20

1. Data: 2003-07-04 14:06:05

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

LENKA <p...@w...pl> wrote:

> OCZYSZCZAJACA Z GLINKA....dostalam rowniez prbke ale mimo wszysctko chcialam
> sie przekonac czy z biegiem czasu widac efekty , pozdrawiam
Te efekty pewnie zależą od materiału wyjściowego ;-) Ja na ten przykład mam
cerę mieszaną, bardzo tłustą na czole i nosie, i bardzo suchą na policzkach,
więc na policzki w ogóle tej maseczki nie nakładam. Oceniłabym ją na czwórkę
z małym minusem za zapach -- czoło, nos i broda przetłuszczają się, jak
przetłuszczały, ale przynajmniej paskudztwa się nie pojawiają. Używam jej od
dwóch miesięcy, raz w tygodniu.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

pomocy
wypadanie włosów
wypadanie włosów
wypadanie włosów