Dermika - probki

1. Data: 2003-01-02 18:40:11

Temat: Dermika - probki
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie pisze dlatego, zeby po raz kolejny wywolywac temat ;-) Przypominam
sobie, ze ktos kiedys narzekal na te firme, ze nie przysyla probek. Okazalo
sie, ze jednak przysyla, chociaz czas oczekiwania jest bardzo dlugi. U mnie
zajelo to 2 miesiace - zdazylam kupic "w ciemno" i prawie "wykonczyc" krem
nawilzajacy z serii Mat-B ;-) O probki z tej serii zreszta poprosilam.
Tak wiec Dermike tez mozna zaliczyc do firm dbajacych o klienta :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-02 18:47:03

Temat: Re: Dermika - probki
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdazylam kupic "w ciemno" i prawie "wykonczyc" krem
> nawilzajacy z serii Mat-B ;-)

Hej! No właśnie, gdzie mozna kupić krem z serii Mat-B Dermiki? Uganiam sie
za nim i nie mogę znależć... :( Czy w Rossmanach jest?

Pozdrawiam ciepło

Niki

1. Data: 2003-01-02 21:20:33

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nikita <l...@g...pl> w wiadomości do grup

> Hej! No właśnie, gdzie mozna kupić krem z serii Mat-B Dermiki? Uganiam
> sie za nim i nie mogę znależć... :( Czy w Rossmanach jest?

Niestety, w Rossmanie Dermiki nie ma. Na pewno jest w perfumeriach
empikowskich. Pewnie tez w niektorych aptekach (ostatnio widzialam w aptece
w Carrefourze w Toruniu). I w niektorych drogeriach tez widzialam, ale nazw
nie pomne.
Owocnego szukania :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-02 21:51:22

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikita" <l...@g...pl> wrote in message
> Hej! No właśnie, gdzie mozna kupić krem z serii Mat-B Dermiki? Uganiam sie
> za nim i nie mogę znależć... :( Czy w Rossmanach jest?

Wejdz na strone www.dermika.com.pl
i wyslij zapytanie o miejsca,w ktorych jest ta seria dostepna w
Twoim miescie.
Ja tak pytalam o Dermicea Linea Hypoalergica,dostepna tylko w aptekach
i otrzymalam wykaz aptek.
Tak bedzie szybciej.

Adrianna

1. Data: 2003-01-06 08:47:30

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Okazalo
> sie, ze jednak przysyla, chociaz czas oczekiwania jest bardzo dlugi. U
Mi tez przyslali tuz przed Swietami. Mialam okazje podziekowac im dopiero
dzisiaj - w domu nie mam sieci. Juz odkladam kase na 3 ich produkty.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-06 10:55:19

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> Mi tez przyslali tuz przed Swietami. Mialam okazje podziekowac im dopiero
> dzisiaj - w domu nie mam sieci. Juz odkladam kase na 3 ich produkty.

a ile kosztuja?
tzn krem na dzien, na noc i maseczka?

pozdr.
L.

1. Data: 2003-01-06 11:26:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ile kosztuja?
> tzn krem na dzien, na noc i maseczka?

Maseczki kosztuja 36 zl (nawilzajaca i oczyszczajaca). Kremy tyle mniej
wiecej, co seria Eris Forte, czyli okolo 45 zl. To zalezy od kremu. Matujacy
jest troche drozszy niz nawilzajacy (albo odwrotnie). A wiec sporo kosztuja,
ale warto. Skora po nich to miodzio. Ja chce zakupic ich krem nawilzajacy na
dzien, normalizujacy na noc i obydwie maseczki. No, jak nic wyszly cztery
produkty. No to zbieram na cztery :))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-06 11:49:58

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> Mi tez przyslali tuz przed Swietami. Mialam okazje podziekowac im dopiero
> dzisiaj - w domu nie mam sieci. Juz odkladam kase na 3 ich produkty.

Co Ci najbardziej podeszlo? :-) Mi oprocz kremu nawilzajacego (ktory juz
mialam) podoba sie maseczka oczyszczajaca, supernawilzajaca i krem na noc.

Gosia

1. Data: 2003-01-06 11:51:14

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lidia Pankiewicz <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> a ile kosztuja?
> tzn krem na dzien, na noc i maseczka?

Niestety, nie sa najtansze. Wiem tylko, ze krem nawilzajacy na dzien
kosztuje 44 zl. I co najciekawsze, nigdzie nie widzialam tego produktu w
innej cenie, wszedzie kosztuje tyle samo.

Gosia

1. Data: 2003-01-06 12:42:39

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ci najbardziej podeszlo? :-) Mi oprocz kremu nawilzajacego (ktory juz
> mialam) podoba sie maseczka oczyszczajaca, supernawilzajaca i krem na noc.

Mi dokladnie to samo! Krem matujacy dobry jest, owszem, ale na kolana mnie
nie rzucil. Ale krem na dzien nawilzajacy to dla mnie absolutna rewelacja! I
na noc. Miodzio! Taka gladka skora po nim jest, ze szok. Maseczki maja
swietne. Jak dla mnie to drogie sa te kremy (i maseczki), ale ja kupie, sa
swietne. Cytrynowy zapach powiedzmy moglby byc mniej intensywny, no ale to
mozna przezyc :-))
To brzmi jak reklama, ale ja jestem pod duuuzym wrazeniem. Czekam na
wyplatke i wio! Nie wiem tylko jak ma sie ta maseczka supernawilzajaca do
tej z Eris Forte 25+. Ktora jest lepsza, wiesz moze? Cenowo sa podobne (Eris
jest 3 zl drozszy), ale tamtej nie probowalam.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

Balejaż Ferią