Deska sedesowa z drewna.

1. Data: 2002-07-22 10:54:58

Temat: Deska sedesowa z drewna.
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
widziałem niedawno w Praktikerze deski sedesowe z naturalnego drewna (cena ok.
100 zł, dąb???), które wyglądały nawet ładnie. Czy może ktoś się wypowiedziec
na temat ich ewentualnych wad i zalet?

S.U.

1. Data: 2002-07-22 12:12:19

Temat: Re: Deska sedesowa z drewna.
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2002 s...@p...onet.pl wrote:

> widziałem niedawno w Praktikerze deski sedesowe z naturalnego drewna (cena ok.
> 100 zł, dąb???), które wyglądały nawet ładnie. Czy może ktoś się wypowiedziec
> na temat ich ewentualnych wad i zalet?

Od paru lat mam drewnianą deskę (białą) i nie wyobrażam sobie powrotu do
plastikowej.

Drewniana jest przyjemniejsza w dotyku i łatwiejsza do utrzymania w
czystości.

Wad nie stwierdzono, trzeba tylko pamiętać że jest cięższa od plastikowej.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-07-22 13:07:20

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drewniana jest przyjemniejsza w dotyku i łatwiejsza do utrzymania w
> czystości.
>
> Wad nie stwierdzono, trzeba tylko pamiętać że jest cięższa od plastikowej.

No własnie - faktycznie jest dosyć ciężka. Przychodzi mi teraz do głowy myśl,
że w moim przypadku mogłoby to byc jednak sporą wadą. Mam syna 4,5 letniego i
zdaża mu sie trzasnąć klapą - obawiam się o muszlę klozetową :((.

Sławek U.

1. Data: 2002-07-31 11:46:29

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Jul 2002, Miroo wrote:

> Też widziłem drewniane dechy w praktikerze, ale
> po ok 40-50zł. Wada: ciężar, jak je oglądałem to
> większość z nich miała widoczne uszkodzenia warstwy
> lakieru, co znaczy, że niezbyt są trwałe.

Moja kosztowała ze dwa razy drożej, ma ładnych parę lat i absolutnie
żadnych śladów zniszczenia czy nawet użytkowania.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-02 18:52:25

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
letniego i
> zdaża mu sie trzasnąć klapą - obawiam się o muszlę klozetową :((.

Tylko?
A jak trzaśnie mu podczas siusiania? ;-)

--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

farba do tarasow
Re: Jakie formalności??
Re: Jakie formalności??
Re: internet ??
ma ktos doswiadczenia z spoldzielniami mieszkaniowymi ??? /POZNAN/