Desperat

1. Data: 2002-11-09 13:03:56

Temat: Re: Desperat
Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> ja na twoim miejscy bym tak zrobił... :)

Mądry Ty jesteś!?

--
Jakub Berent

1. Data: 2002-11-09 13:07:12

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:241qsug7najbff8ltpnkq9sih400ee3mii@4ax.com...

Nie

> A niby na jakiej podstawie im się "należy"? Jakaś nowa formuła prawa
> kaduka?

Odpowiem pytaniem - na jakiej podstawie im się nie należy? Zerknij do
jakichkolwiek zapisków historycznych, to się dowiesz może jeszcze czegoś i
nie będziesz osądzać narodów, których nie znasz.

> Polacy to nie Czeczeńcy/Palestyńczycy. Są zdecydowanie bardziej
> cywilizowani. I tu jest pies pogrzebany. Nie widzę szczególnego powodu
> do wspierania wolnościowych dążeń dzikusów o bandyckich zapędach.

Łatwo coś takiego powiedzieć. Zauważ, że Rosjanie mieszkający w Czeczeni
jakoś tak nie mówią. Wręcz przeciwnie. Poza tym co zawiniły czeczeńskie
kobiety i dzieci, że Rosjanie ich atakują? A rosyjscy żołnierze, którzy są
wysyłani do Czeczeni? Myślisz, że mają ochotę zabijać niewinnych ludzi?
Polecam: http://www.tvp.pl/dziwnyswiat/tam_ram.htm
Poza tym trochę gazet, ksiażek i radia oraz telewizji. Może wtedy
przestaniesz tak szufladkować ludzi.

Ali

1. Data: 2002-11-09 13:20:22

Od: "mariusz" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polacy to nie Czeczeńcy/Palestyńczycy. Są zdecydowanie bardziej
> cywilizowani. I tu jest pies pogrzebany. Nie widzę szczególnego powodu
> do wspierania wolnościowych dążeń dzikusów o bandyckich zapędach.

1 nalezy bo sa ludzmi tak jak ja jak ty - to powiedz komu sie jeszcze nalezy
a komu nie .... tak abym wiedzial kto jest czlowiekiem a kto nim nie jest
jest dzikusem a jaki to gatunek - homo dzikus ????????
2 a co to znaczy cywilizowani .... budujacy obozy koncentracyjne a zmoe
klonujacy ludzi a moze budujacy bombe atomowa ...
masz racje jestesmy bardzo "cywilizowani" ...potrafimy zabijac na wieksza
skale - zabijac w miliony
wiesz co to ja wole byc homo "dzikus"
aaaaa cywilizacja zaczyna sie chyba od tolerancji jesli jej nie masz ....

mariusz

1. Data: 2002-11-09 13:34:53

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 14:07:12 +0100, "Ali" <a...@2...pl> wrote:

>Odpowiem pytaniem - na jakiej podstawie im się nie należy?

Bardzo wygodna odpowiedź, bo żadna. To roszczenia powinny być
uzasadniane w jakiś sposób.

>Zerknij do
>jakichkolwiek zapisków historycznych, to się dowiesz może jeszcze czegoś i
>nie będziesz osądzać narodów, których nie znasz.

Postaram się zerknąć w wolnej chwili, choć nie bardzo wiem co masz na
myśli pisząc o "zapiskach historycznych". Mój sąd - póki co - opieram
na "zapiskach bieżących".

> [...]
>wysyłani do Czeczeni? Myślisz, że mają ochotę zabijać niewinnych ludzi?

Czeczeńskie kobiety i dzieci z pewnością nie zasłużyły na los, jaki
ich nieraz spotyka w trakcie wojny. Współczuję także rosyjskim
żołnierzom, wysyłanym do Czeczenii. Moje współczucie jest tym większe,
że są wśród nich moi rówieśnicy. To wszystko tylko wzmaga moje
oburzenie na czeczeńskich bandytów.

>Poza tym trochę gazet, ksiażek i radia oraz telewizji. Może wtedy
>przestaniesz tak szufladkować ludzi.

Nie było moim celem szufladkowanie ludzi. Potrzeba wyrazistości
negatywnie - jak widać - wpłynęła na precyzję mojej wypowiedzi. Powiem
tak: organizacje walczące o "wolność" Czeczenów i Palestyńczyków są
dla mnie organizacjami w najwyższym stopniu bandyckimi. To one
uzyskają władzę w swoich krajach, gdy te zostaną "wyzwolone". Jest to
wystarczający powód, by tej "wolności" im oszczędzić. Gdybym był
Czeczenem, wolałbym żyć pod bardziej światłą (mimo wszystko) władzą
Rosjan niż czeczeńskich watażków. Czeczenom i Palestyńczykom życzę
wolności od ich niepodległościowych organizacji.

Co do gazet, radia i tv, to właśnie one są najlepszą szkołą
szufladkowania ludzi.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 13:47:22

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> konsekwentnie:

> ... dla mnie organizacjami w najwyższym stopniu bandyckimi. To one
> uzyskają władzę w swoich krajach, gdy te zostaną "wyzwolone". Jest to
> wystarczający powód, by tej "wolności" im oszczędzić.

Powtorze watek z mojego poprzedniego postu:
Gdybys sie urodzil pol wieku wczesniej i mowilbys niemieckim jezykiem,
to czy nie napisalbys teraz: PKWN

Marek

1. Data: 2002-11-09 13:49:10

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 lis 2002 from pl.sci.psychologia message-
id= news:aqirjt$in7$1@news2.tpi.pl :

> Mój mózg się gotuje i trzy plany przewiduje
> Dwa z nich to misje samobójcze
> Zaznaczam że misje samobójcze są ostatecznością
> Plan trzeci to moje marzenie na normalne życie(jak je spelnić?)

Mam dla ciebie plan 4.

Zostan Albertanem i oddaj twoje zycie prorokowi Albertowi.
Przynamniej przysluzysz sie madrosci i dobru.

Niech cie Bog wspiera! Wszystkiego dobrego!

Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ http://albertan.republika.pl/

1. Data: 2002-11-09 13:52:31

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 14:20:22 +0100, "mariusz" <t...@g...pl> wrote:

>1 nalezy bo sa ludzmi tak jak ja jak ty - to powiedz komu sie jeszcze nalezy
>a komu nie ....

Znowu ponoszę konsekwencje małej precyzji wypowiedzi. Pisząc o
"wolności" Palestyńczyków czy Czeczenów miałem na myśli ich rzekome
prawo do posiadania niezależnego państwa. Nie ma żadnych obiektywnych
kryteriów, dzięki któremu można by rozstrzygnąć kto ma prawo do
własnego państwa, a kto nie. Kryterium, którym ja się posłużyłem,
oparte jest na wartościach, które są istotne dla naszego kręgu
kulturowego. Patrz niżej.

> [...]
>klonujacy ludzi a moze budujacy bombe atomowa ...
>masz racje jestesmy bardzo "cywilizowani" ...potrafimy zabijac na wieksza

Potrafimy zabijać miliony, ale zazwyczaj się od tego powstrzymujemy.
To m.in. różni nas od dzikusów. Nie podkładamy bomb w restauracjach
"Pizza Hut" czy dyskotekach. Nie uważamy za stosowne osiągać cele
polityczne poprzez wysadzanie w powietrze autobusów wiozących dzieci
do szkoły. Nie przetrzymujemy zakładników w teatrach. Nawet szpitale
pozostawiamy w spokoju lekarzom i ich pacjentom. Rządzimy się wreszcie
sami, a nie oddajemy się pokornie we władanie dyktatorów z piekła
rodem. To są nasze wartości, to jest nasza cywilizacja. Ty ją - jak
rozumiem - odrzucasz. Przy okazji: czy mógłbyś wskazać miejsce, w
którym klonuje się ludzi lub buduje obozy koncentracyjne? Z pewnością
posiadasz stosowne dane, wszak nie posądzam Cię o demagogię.

>aaaaa cywilizacja zaczyna sie chyba od tolerancji jesli jej nie masz ....

Szczerze mówiąc, nie zrozumiałem tej uwagi. Prosiłbym o wyjaśnienie.
BTW już widzę tolerancyjne rządy Arafata w niepodległej Palestynie,
hehe.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 13:53:41

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"amistad_2002" <a...@p...onet.pl> wrote in

> --------------------O
> Wolno walczyć tym ---------O
> którzy doznali krzywdy. --------------O
> Zaprawdę Bóg jest wszechwładny -----O
> by im udzielić pomocy. ----------O
> Zaprawdę zwolennicy Boga -------O
> będą zwycięzcami! -----------O
> --------------------O

Po jakiego chuja ci taka sygnaturka, skoro nie wierzysz w te slowa?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Jutro to dzis - tyle ze jutro

1. Data: 2002-11-09 13:57:13

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 14:47:22 +0100, "Marek N." <m...@w...pl> wrote:

>Powtorze watek z mojego poprzedniego postu:
>Gdybys sie urodzil pol wieku wczesniej i mowilbys niemieckim jezykiem,
>to czy nie napisalbys teraz: PKWN

Polski Komitet Wyzwolenia Narodowego? Nie rozumiem.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 13:59:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac:
> Czeczeni i Palestyńczycy nie zasłużyli na wolność,
> więc odradzam opcje 1 i 2.

Zgadzam sie i popieram.
Walczyc za 'wolnosc' takich 'ludzi' ktorzy chca miec prawo m.in.
do handlu kobietami i dziecmi jak bydlem na targu? - bez sensu.

Popieram natomiast opcje 3.

Czarek

Kompetencje
ocenianie???
Psychoprofilaktyka depresji
dlaczego ludzie nie kochaja sie z milosci?
wkurwia mnie