Developer AGROMAN - Warszawa, Os. Lewandów.

1. Data: 2005-10-02 18:55:33

Temat: Developer AGROMAN - Warszawa, Os. Lewandów.
Od: Monika <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!!

Jestem zainteresowana zakupem mieszkania na tym osiedlu ale chciałam
dowiedzieć się czegoś więcej na temat developera, czy solidny, czy
uczciwy, czy inwestycja nie wiąże się z jakimś ryzykiem itp.
Może znajdzie się jakiś grupowicz który miał doswiadczenia z Agromanem,
bardzo proszę o opinie.

Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2005-10-03 09:56:20

Temat: Re: Developer AGROMAN - Warszawa, Os. Lewandów.
Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uczciwy, czy inwestycja nie wiąże się z jakimś ryzykiem itp.
> Może znajdzie się jakiś grupowicz który miał doswiadczenia z Agromanem,

http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=106 tu się zapytaj.

pozdr. Janusz

3. Data: 2005-10-04 10:13:55

Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

weź pod uwagę przeprawe przez most, chyba że pracujesz na pradze

Wilgoć na ścianie
Halogenki w kuchni
Okapy kuchenne
Czy ktoś kupował w tym xx sklepie alarm?!
Jaką deskę podłogową polecacie ?