Dezodorant AVON-u

From: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Dezodorant AVON-u
Date: Fri, 13 Jun 2003 14:29:43 +0200

Witam wszystkich !
Rzadko pisuję na tą grupę, ale czytuję, no i kilka osób znam z innych grup
:-)

Mam następujący problem :
Kiedyś używałam dezodorantu AVON-u z zieloną herbatą. bardzo go lubiłam i
żałowałam że go wycofano z dystrybucji. Ostatnio pojawił się ponownie, w
trochę innym opakowaniu, był w promocji, więc kupiłam i bardzo się
ucieszyłam.

No i okazało sie że zapach niestety zupełnie nie ten, a co gorsza, po użyciu
zaczęło mnie strasznie palić pod pachami, pojawiło mi sie zaczerwienienie, a
nawet drobne ranki. Jednym słowem, chyba jestem uczulona na jakiś składnik,
którego nie było w nim wcześniej.

I pytanie :
Czy w takiej sytuacji mogę oddać ten dezodorant ?
Czy dziewczyny znacie inny o podobnym zapachu a jednocześnie dobry na te
straszne upały ?
(niekoniecznie AVON-u, ale w rozsądnej cenie - tak gdzieś do 15 zł).

Pozdrowienia.

Basia