Diament idei ewangelicznej i jej wplyw na osobowosc

61. Data: 2013-12-06 19:43:27

Temat: Re: Diament idei ewangelicznej i jej wplyw na osobowosc
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Dec 2013 19:16:53 +0100, Trybun napisał(a):

> Ale chyba nie tym normalnym, tym myślącym?

To chyba kwestia osobowości i osobniczej wrażliwości...
Ja potrzebuję sensu, wiary, nadziei, ze o miłości nie wspomnę :) Gdybym na
stałe utraciła poczucie sensu, w taki czy inny sposób przestałabym
istnieć... Nie wytrzymałabym psychicznie, tego jestem pewna. Niestety,
miewam chwile załamania, i jak to u osoby dość depresyjnej bywa, sens
czasami całkowicie znika z pola widzenia... Są to okresy przerażające,
nikomu nie życzę...

M.

62. Data: 2013-12-08 10:21:02

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-06 19:43, Fragile pisze:

> [...]
> miewam chwile załamania, i jak to u osoby dość depresyjnej bywa, sens
> czasami całkowicie znika z pola widzenia... Są to okresy przerażające,

Raczej życia w stadzie. To m.in. rywalizacja w nim nadaje sens
egzystencji. Ale jakby nie patrzeć na to, czy te inne przykłady przez
Ciebie przytoczone, jaka to płycizna w porównaniu do tych co to w Bogu
upatrują sensu swojej egzystencji.. ?

63. Data: 2013-12-09 22:38:48

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/06/2013 07:16 PM, Trybun wrote:

> Przecież istniejemy, ktoś nas stworzył, tylko my tu nic nie mieliśmy do

tak, moze byl to przypadek? :)

> powiedzenia, a więc co to za byt gdy wegetujemy bez wiary na to że
> istniejemy dla samych siebie, że nie jesteśmy tylko hodowani przez
> stwórcę dla pozyskania jakichś materiałów? Czy dla ciebie jest

jakich materialow? o czym bredzisz?

> jakikolwiek sens ( bezsens) takiej wegetacji?

niom, kazdy dzien ma dla mnie sens, niezaleznie od wierzen katolikow i
reszty :)
piekne, nieprawdaz?
:))))

64. Data: 2013-12-09 22:40:28

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/06/2013 07:43 PM, Fragile wrote:

> [...]
> miewam chwile załamania, i jak to u osoby dość depresyjnej bywa, sens
> czasami całkowicie znika z pola widzenia... Są to okresy przerażające,

no i wlasnie po to jest wiara :) dla tych, ktorzy sobie nie radza :)
i dobrze, niech maja, ja im nie zaluje ;)
ale to nadal nie swiadczy w zaden sposob o istnieniu boga :)

65. Data: 2013-12-09 22:51:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 22:40:28 +0100, ikka napisał(a):

> no i wlasnie po to jest wiara :) dla tych, ktorzy sobie nie radza :)
> i dobrze, niech maja, ja im nie zaluje ;)
> ale to nadal nie swiadczy w zaden sposob o istnieniu boga :)

Ani niewiara o nieistnieniu, więc skąd ta Twa buta...
--
XL

66. Data: 2013-12-09 22:54:42

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/09/2013 10:51 PM, Ikselka wrote:

> Ani niewiara o nieistnieniu, więc skąd ta Twa buta...

a strach swiadczy o istnieniu? :)
przeciez ja ci nie bronie bawic sie we wspolne spiewy, baw sie na
zdrowie :)

a buta? gdzie ja widzisz? dotychczas to tylko zdrowy rozsadek :)

67. Data: 2013-12-09 23:02:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 22:54:42 +0100, ikka napisał(a):

> a strach swiadczy o istnieniu? :)

Nic o nim nie świadczy, podobnie jak o nieistnieniu. Widze jednak, że nie z
Tobą tego typu rozważania, jesteś po prostu za cienka w uszach.

> przeciez ja ci nie bronie bawic sie we wspolne spiewy, baw sie na
> zdrowie :)
>
> a buta? gdzie ja widzisz? dotychczas to tylko zdrowy rozsadek :)

I to ten "zdrowy rozsadek" pozwala Ci twierdzić bez dowodu, że Boga nie ma?
- he he...
--
XL

68. Data: 2013-12-09 23:12:00

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/09/2013 11:02 PM, Ikselka wrote:

> Nic o nim nie świadczy, podobnie jak o nieistnieniu. Widze jednak, że nie z

masz racje, nic nie swiadczy o istnieniu boga :D

> Tobą tego typu rozważania, jesteś po prostu za cienka w uszach.

> I to ten "zdrowy rozsadek" pozwala Ci twierdzić bez dowodu, że Boga nie ma?
> - he he...

he he... twoj pozwala stwierdzic ci ze jest...
nawet nie zastanawiajac sie przez moment, po co ktos wszechmocny mialby
tworzyc cos tak ulomnego...

69. Data: 2013-12-09 23:19:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 23:12:00 +0100, ikka napisał(a):

> masz racje, nic nie swiadczy o istnieniu boga :D

No dokładnie, wiedziałam że powinnaś być zadowolona. Dlatego OBIE bazujemy
tylko i wyłacznie na WIERZE 3333-)

> he he... twoj pozwala stwierdzic ci ze jest...
> nawet nie zastanawiajac sie przez moment, po co ktos wszechmocny mialby
> tworzyc cos tak ulomnego...

Czyjaś ułomność to tylko Twoja ułomna ocena.
--
XL

70. Data: 2013-12-09 23:25:51

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/09/2013 11:19 PM, Ikselka wrote:

> No dokładnie, wiedziałam że powinnaś być zadowolona. Dlatego OBIE bazujemy
> tylko i wyłacznie na WIERZE 3333-)

znowu ci sie tylko cos wydaje :)

> Czyjaś ułomność to tylko Twoja ułomna ocena.

wiec po co twoj bog stworzyl ulomnych ludzi ktorzy zabili jego syna?
:)

Ciągle ...
Polska kołtunem stoi i stać ma"
Miłych snów :-)