"Diane 35" - co o tym sądzicie?

1. Data: 2003-03-18 08:42:23

Temat: "Diane 35" - co o tym sądzicie?
Od: "Kasia W" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...

Mam do was pytanie na temat "Diane 35"
Co o nich sadzicie? Jak do tej pory slyszalam kilka opinji
pozytywnych, ale tez pojawilo sie kilka negatywnych.
Nie wiem czy to odpowiednia grupa, jezeli nie to przepraszam.
Z gory dzieki za odpowiedzi...

Kasia W.

2. Data: 2003-03-18 18:18:19

Temat: Re: "Diane 35" - co o tym sądzicie?
Od: "kasia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia W" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozytywnych, ale tez pojawilo sie kilka negatywnych.
> Nie wiem czy to odpowiednia grupa, jezeli nie to przepraszam.

Jeżeli chcesz używać tego leku na trądzik (pomaga on unormować pracę
hormonów) to wiem, że pomaga niestety po odstawieniu tabletek dolegliwości
najczęściej powracają, może czasem są one trochę słabsze (alenie koniecznie)

kwas askorbinowy a rosliny
acodin dekstromorfan
Maca - uzależnia ?
zabraniaja kupowac w hurtowniach... :(