Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?

1. Data: 2004-06-28 09:46:15

Temat: Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?
Od: "_Marcin_" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w 11 dniu cyklu - 11 dzien brania pigulek, po 2 miesiecznej przerwie -
jest duze prawdopodobienstwo zajcia w ciaze ?
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2004-06-28 10:02:31

Temat: Re: Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?
Od: "agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bardzo duże prawdopodobieństwo, aby pigułki w 100% działały potrzeba około
2 mies. stosowania pigułek

3. Data: 2004-06-28 11:02:25

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> bardzo duże prawdopodobieństwo, aby pigułki w 100% działały potrzeba około
> 2 mies. stosowania pigułek

Nie prawda !
Wszystkie tabletki antykoncepcyjne działają od wzięcia pierwszej tabletki. A
jeżeli nie jesteś pewien, zadzwoń do ginekologa lub poszukaj informacji w
necie na ten temat...ale nie ma powodów do obaw, jeżeli tabletki są brane
zgodnie z zaleceniami masz właściwie 100% gwarancji.
Pozdrawiam, Edyta

4. Data: 2004-06-28 11:12:58

Od: "_Marcin_" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalem w necie, tam znalazlem informacje ze pigulka dziala odrazu. Lekarz
podczas przepisania uprzedzal ze dzialanie antykoncepcyjne ma po miesiacu. A
jezeli zajdzie sie w ciaze podczas pierwszego miesiaca i bedzie chlopczyk to
bedzie bezplodny.
I dlatego postanowilem zapytac grupowiczow o rade.
Pozdrawiam

Marcin

5. Data: 2004-06-28 11:27:35

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie bezplodny.
> I dlatego postanowilem zapytac grupowiczow o rade.

Ja brałam kiedyś Diane 35 i problemów z nią nie miałam...
a co do tej bezpłodności dzieci to wierutna bzdura, tyle kobiet zaszło w
ciąże zaraz po odstawieniu tabletek i nigdy nie słyszałam by ich synowie
mieli problemy z płodnością.
Pewnie to wymyśliła jakaś organizacja ochrony życia czy inna taka !
Trzeba ją stosować zgodnie z zaleceniami a wszystko będzie ok, a dla waszej
pewności ( jak się obawiacie )używajcie dodatkowo np. globulek dopochwowych
czy prezerwatywy do końca tego miesiąca, wtedy macie jakieś 200% pewności
:-))))))))))))
pozdrawiam, Edyta

6. Data: 2004-06-28 11:55:11

Od: "_Marcin_" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

( jak się obawiacie )używajcie dodatkowo np. globulek dopochwowych
> czy prezerwatywy do końca tego miesiąca, wtedy macie jakieś 200% pewności.

E...teraz to juz za pozno :)

7. Data: 2004-06-28 12:07:43

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a co do tej bezpłodności dzieci to wierutna bzdura, tyle kobiet zaszło w
> ciąże zaraz po odstawieniu tabletek i nigdy nie słyszałam by ich synowie

diane-35 nie sa tabletkami stricte antykoncepcyjnymi, ktorys metabolit
kumuluje sie i moze zaszkodzic dziecku - powtarzam za moja ginekolog
(no, ona wiedziala ktory ;)). potrzeba okolo miesiaca, zeby oczyscic
organizm, stad jak bede chciala je odstawiac, to mam sie zglosic
i na miesiac dostane jakies zwykle - ktore z kolei nie maja takiego
efektu.
pzdr
3

8. Data: 2004-06-28 12:15:45

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:

> [...]
> organizm, stad jak bede chciala je odstawiac, to mam sie zglosic
> i na miesiac dostane jakies zwykle - ktore z kolei nie maja takiego

ROTFL, bardzo "mundra" ta Twoja ginekolozka ;)
Chyba, ze to wszystko to tylko Twoje wymysly, albo cos zle uslyszalas.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

9. Data: 2004-06-28 16:00:45

Od: "Sekator" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> a...@i...pl wrote:
>
> ROTFL, bardzo "mundra" ta Twoja ginekolozka ;)
> Chyba, ze to wszystko to tylko Twoje wymysly, albo cos zle uslyszalas.
>
> Dunia

Wypadałoby się jakoś przedstawić, jesteś lekarzem, ginekologiem, znasz się
na tym?? Czy to może tylko Twój wymysł i każdy kto ma inne zdanie jest
"bardzo mundry".
Oczywiście ja się na tym nie znam, tylko prawdy staram się dociec...

Sekator.

10. Data: 2004-06-28 18:39:44

Od: "SZ" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletki Diane 35 są przeznaczone do leczenia objawów hyperandrogenizmu (to
tak w skrócie), ponieważ mają w swoim składzie 35 mikrogramów
etynyloestardiolu oraz octan cyproteronu w dawce 2 mg jako składnik
gestagenny działający właśnie antyandrogennie (tu wykorzystywany przy
leczeniu trądzika, nadmiernego owłosienia, itp.). Taki skład tabletki
powoduje, że ma ona również działanie antykoncepcyjne, jak wszystkie takie
tabletki. Jeżeli zależy nam na antykoncepcji od początku stosowania
tabletek, to pierwszą tabletkę z pierwszego opakowania należy przyjąć w
pierwszym dniu miesiączki, czyli tak jak wszystkie inne tabletki
antykoncepcyjne. Jeżeli natomiast nie zależy nam na antykoncepcji od
początku, to można pierwszą tabletkę przyjąć później (do 5-go dnia cyklu).
Zapobiegnie się wtedy ew. plamieniu pomiesiączkowemu w pierwszym cyklu
(czasami obserwuje się coś takiego). Jeśli chodzi o możliwość kumulowania
się octanu cyproteronu w wątrobie, to jest to opisywane, ale przy stosowaniu
dawki 50mg w tabletce (Androcur) w leczeniu hyperandrogenizmu dużego
stopnia. Niemniej słyszy się obecnie coraz częściej, aby ograniczyć czas
stosowania Diane 35 do czasu uzyskania satysfakcjonującej poprawy (czyli
ok. 6 miesięcy), a następnie przejść na tabletki nowoczesnej antykoncepcji
hormonalnej.
Pozdrawiam, Z.S. (ginekolog)

nawrot wzw ? :(
Mikro i makroelementy