Diet and health recommendations

1. Data: 2007-03-12 08:35:48

Temat: Diet and health recommendations
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Link do strony WCRF UK na której znajdują się anglojęzyczne materiały
o diecie pod kątem prewencji zachorowań na choroby nowotworowe:

http://www.wcrf-uk.org/cancer_prevention/recommendat
ions.lasso

j.

ps. Anglokrysi oraz reszcie wyznawcow DK polecam ten dokument, który
mówi o zwiazku spozywania tłuszczu z zachorowaniami na raka:
http://www.wcrf-uk.org/cancer_prevention/pdfs_and_do
wnloads/recommendations/fats_&_oils.pdf

2. Data: 2007-03-12 09:08:06

Temat: Re: Diet and health recommendations
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

[...]

> zależy ci żebym przestał odżywiać się optymalnie ???

W zasadzie to nie. Kiedy sam sobie krzywdę robisz to nie jest to
moją domeną. Problem zaczyna sie wtedy, kiedy propagujesz DK
jako "optymalna", "zdrowa" etc bo to nie prawda.

j.

3. Data: 2007-03-12 09:10:35

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Anglokrysi oraz reszcie wyznawcow DK polecam ten dokument, który
> mówi o zwiazku spozywania tłuszczu z zachorowaniami na raka:

> [...]

Spóźniłeś się już nam kiedyś podawano ;P

P.S.
zależy ci żebym przestał odżywiać się optymalnie ???

--
"Za chama i przyrownanie tej oblesnej rzeczy, ktora zrobiles z tym, w jaki
sposob ja odnosze sie do innych na grupie, dostalbys ode mnie po twarzy,

4. Data: 2007-03-12 12:05:22

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> W zasadzie to nie. Kiedy sam sobie krzywdę robisz to nie jest to
> moją domeną. Problem zaczyna sie wtedy, kiedy propagujesz DK
> jako "optymalna", "zdrowa" etc bo to nie prawda.

a poza ocena innych diet , to co masz do powiedzenia o swojej, poza glupawym
stwierdzeniem ze wymaga myslenia :)

Jurek

5. Data: 2007-03-12 12:06:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moją domeną. Problem zaczyna sie wtedy, kiedy propagujesz DK
> jako "optymalna", "zdrowa" etc bo to nie prawda.

Aha..... dieta optymalna jest niezdrowa bo tak uważa Januszek, Jeff (-owa) i
kilka innych osób...? Trochę małowato Was jest...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-03-12 13:04:13

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie to nie. Kiedy sam sobie krzywdę robisz to nie jest to
> moją domeną.

Skąd taki durnowarty pomysł że sobie robię krzywdę ??

Problem zaczyna sie wtedy, kiedy propagujesz DK
> jako "optymalna", "zdrowa" etc bo to nie prawda.

propaguj swoją ;P

--
"Nie wiem, za kogo sie uwazasz, ze piszesz o mnie per
"cham" czy "kmiotek". Byc moze twoj poziom edukacji jest tak nikly, ze

7. Data: 2007-03-12 13:25:33

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Aha..... dieta optymalna jest niezdrowa bo tak uważa Januszek, Jeff (-owa) i
> kilka innych osób...? Trochę małowato Was jest...:)))

To co nazywasz dietą optymalną a co nie jest dietą optymalną tylko
jakimś szarlatanizmem jest według Ciebie zdrowe bo tako rzecze guru
Kwaśniewski? ;P

j.

8. Data: 2007-03-12 13:26:44

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> Skąd taki durnowarty pomysł że sobie robię krzywdę ??

Po lekturze postów na tej grupie, których autorzy wyznają taki dogmat
żywieniowy i delikatnie rzecz ujmąc mają potężne urazy na mózgownicy ;)

j.

9. Data: 2007-03-12 15:30:40

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po lekturze postów na tej grupie, których autorzy wyznają taki dogmat
> żywieniowy i delikatnie rzecz ujmąc mają potężne urazy na mózgownicy ;)

Nie przesadzaj Jeefowa nie jest na DO ;)

--
"Te badania oczywiscie sponsorowalo lobby tluszczowe." Marcin 'Cooler'
Kuliński

10. Data: 2007-03-12 15:43:29

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
et3iqb$2eo$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

> Skąd taki durnowarty pomysł że sobie robię krzywdę ??

misie mu podpowiedzialy, biedaczek wszedzie misie widzi! :))))))

Jurek

Jedzenie jak lekarstwo (z onet.pl)
jarmark produktow regionalnych
yerba mate ??
Tako rzecze guru
Żywienie, a lekarze tolerancyjni, czyli dobrzy...