Dieta Cambridge-prosba o kontakt

1. Data: 2002-05-31 02:53:59

Temat: Dieta Cambridge-prosba o kontakt
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Prosze o kontakt na priv konsultantow/dystrybutorow diety Cambridge .

Milego dnia :)

Tib

--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

2. Data: 2002-05-31 04:49:20

Temat: Re: Dieta Cambridge-prosba o kontakt
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
>
> Prosze o kontakt na priv konsultantow/dystrybutorow diety Cambridge .
>
> Milego dnia :)

Ostrożnie, któregoś dnia niechcący poprosisz o kontakt konsultantów
optymalnych i będziesz musiała zmienić skrzynkę pocztową. :->>>
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-05-31 06:57:38

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek Werbinski wrote:

> U?ytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Ostro?nie, którego? dnia niechc?cy poprosisz o kontakt konsultantów
> optymalnych i b?dziesz musia?a zmieniae skrzynk? pocztow?. :->>>

Nie grozi mi to,jak sadze - nie interesuje mnie absolutnie DO,a skrzynke
mam pojemna ;-)
Dziekuje za troske ;-)

Milego dnia :)

Tib

4. Data: 2002-06-02 23:26:02

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tib <c...@a...pl> skribis:

>Prosze o kontakt na priv konsultantow/dystrybutorow diety Cambridge .

to to jest jakis produkt ?

i jeszcze cytacik z Faku:

" Dieta Cambridge.
Dieta, która wprowadza organizm w stan głodowy i zwykle powoduje efekt
jojo. Osoby, które ją stosowały mogą pomimo utraty wielu kilogramów
wyglądać znacznie gorzej niż przed dietą z powodu szarej, zwisającej
fałdami skóry, widocznego pogorszenia stanu zdrowia.
(...)
Nie polecam nawet wrogom. Osobiście widziałem ofiary tej diety. "

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

go here this is the best
6 tygodni diety-efekty
Warto przeczytać! Wywiad z dr Janem Kwaśniewskim
Optymalny Grzegorz Wasiak łamie prawo namawiając do samobójstwa.
OT: Skanowanie zdjęć z negatywów i slajdów