Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.

91. Data: 2002-01-24 22:20:30

Temat: Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"chaciur" <g...@k...net.pl> wrote in news:a2pahm$ldn$1@news.tpi.pl:

> a nie ubywalo by tego miesa?

Na co miałoby się zamieniać? Na ciepło? Możliwe...

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

92. Data: 2002-01-24 22:25:09

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a2pbaa.3vvnnnf.1@roses.of.many.colours...

> Z tym 'nie pójdzie' to bym uważał... Raczej musiałby być krótki cykl
> życia danych gatunków, ale czy to naprawdę nie ma szansy działać, ciężko
> stwierdzić (jakieś wyliczenia fizyczne by się przydały, zachowanie energii
> itp.). Z obecnych gatunków pewnie ciężko byłoby coś sklecić, ale wyobrazić
> sobie taki system jestem w stanie (tylko to zachowanie energii...).

no właśnie, zachowanie energii...

tomek

93. Data: 2002-01-24 22:27:01

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
>
> [Bardzo proszę, podaj:
> - co rozumiesz przez odpoczywanie

zawieszenie działania komórek

> - mechanizm wpływu tego odpoczywania w nocy na starzenie się.

każda komórka pracując wydala wolne rodniki które przyspieszają proces
starzenia, jak dokładnie to się dzieje proszę pytać Leszka ;o))

tomek

94. Data: 2002-01-24 22:28:43

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Skąd Ci przyszło do głowy wiązać za niskie do prawidłowego funkcjonowania
> organizmu poziomy glukozy we krwi z odpoczynkiem i starzeniem?
> Właśnie kiedy jest właściwy poziom składników krwi organizm może robić
> remont, czyli odpoczywać.

ja myślałem że remont to praca a nie odpoczynek..coś mi tu nie gra

> Starzenie z kolei związane jest z jednej strony z ilością wytwarzanej
> energii i jako odpadem wolnymi rodnikami,

czyli cały ten remont i aktywność

tomek

Jedna droga
zielony ketchup vs czerwony