Najlepszy sposób na zrzucenie 20kg

1. Data: 2002-01-12 16:07:52

Temat: Najlepszy sposób na zrzucenie 20kg
Od: "TomeGee" <g...@o...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa lata temu ważyłam 95 kg.Na szczęście poznałam chłopaka dzięki któremu
zrzuciłam 20kg. Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.To
najlepszy sposób na zrzucenie kilku kilo.

2. Data: 2002-01-12 16:28:32

Temat: Re: Najlepszy sposób na zrzucenie 20kg
Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa lata temu ważyłam 95 kg.Na szczęście poznałam chłopaka dzięki któremu
> zrzuciłam 20kg. Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.To
> najlepszy sposób na zrzucenie kilku kilo.

To zalerzy... pozwole sobie niezgodzic sie z ta opinia.
Mam pewna kolezanke ktora moglbym nazwac "nimfomanka"
bez obawy, ze przesadze z tym okresleniem. Wprawdzie
sex jest wedlug mnie najprzyjemniejszym sposobem
na spalanie kalorii ale nie da Ci to nic jesli
spalone kalorie nadrobisz jedzeniem.

pozdrawiam
SzNYCeL

3. Data: 2002-01-12 16:45:07

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeGee" <g...@o...z.pl> napisał w wiadomości
Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.To
> najlepszy sposób na zrzucenie kilku kilo.

A ile on zrzucił?

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2002-01-12 17:16:43

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.

a kiedy chodziliscie do pracy/szkoly?:)

5. Data: 2002-01-12 17:27:26

Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pewna kolezanke ktora moglbym nazwac "nimfomanka"

przepraszam ale zorientowalem sie ze nie skonczylem tego watku
wiec jest ona przynajmniej otyla... a sadze ze 5 razy
dziennie sex dla niej nie jest wyczynem... a wage dalej trzyma

pozdrawiam
SzNYCeL

6. Data: 2002-01-12 23:33:17

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.To
>
> A ile on zrzucił?
>
> Pozdrawiam
> Leszek

On to tak jak w tej ludowej przyspiewce: "wziela se chlopa jak niedzwiedzia i w
pol roku zrobila z niego sledzia".

7. Data: 2002-01-12 23:36:06

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kiedy chodziliscie do pracy/szkoly?:)

Z tym nie meli problemu. On jest szybki jak kroliczek.

8. Data: 2002-01-13 00:35:20

Od: Krzysiek Rechowicz <k...@e...org.pl_usunto> szukaj wiadomości tego autora

TomeGee napisał(a):

> Dwa lata temu ważyłam 95 kg.Na szczęście poznałam chłopaka
> dzięki któremu zrzuciłam 20kg. Przez półtora roku kochaliśmy
> się 5 razy dziennie.To najlepszy sposób na zrzucenie kilku
> kilo.

Sorry. It doesn't work.

9. Data: 2002-01-13 13:31:42

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-01-13 19:07:58

Od: "Magdalena Krajewska" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli musze se znalezc chlopa hehe
:)
magda

> Dwa lata temu ważyłam 95 kg.Na szczęście poznałam chłopaka dzięki któremu
> zrzuciłam 20kg. Przez półtora roku kochaliśmy się 5 razy dziennie.To
> najlepszy sposób na zrzucenie kilku kilo.

Do Marka
Artykuł na stronie
dieta cambridge
klub kwadransowych grubasow