Dieta Montignac' a

1. Data: 2002-05-22 07:23:13

Temat: Dieta Montignac' a
Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Anastazja" <a...@p...fm>
Temat: Re: dieta Montignaca
Data: 22 maja 2002 01:38

Użytkownik "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:acecuv$n18$1@news.tpi.pl...

> Montignac nie jest lekarzem medycyny ani nawet doktorem
> jest po prostu zwyczajnym pracownikiem biurowym.

A słowa Twoje odnośnie cwaniactwa doskonale pasują do Motignac'a
który podstępnie przywłaszczył sobie prace innych uczonych poskładał i
sprzedaje. Morgano

Nie widzę żadnej sprzeczności pomiędzy wykonywaniem określonej
pracy a równoczesnym zainteresowaniem i poznawaniem innych, nie
związanych z nią dziedzin. Jeśli zasób posiadanej przez Montignac'a
wiedzy, wybiega poza ramy wyuczonego zawodu, może być on nawet
kowalem... ;-P

> Kto ma ochotę niech wierzy nazwisko Montignac po francusku wspaniale
>brzmi.

. A MOŻE RZECZYWIŚCIE
> ŻYWIENIE OPTYMALNE TO PRZYSZŁOŚĆ DLACZEGO NIE ZACZĄĆ
>JUŻ DZIŚ.

Sam Kwaśniewski musi być bardzo charyzmatycznym cwaniakiem,
skoro tyle niby nie głupich osób zaczyna opowiadać taaakie bzdury...
Anastazja

Mnie też nie przeszkadza jaki kto wykonuje zawód tym bardziej Motnignac.
Ja napisałem to tylko dlatego, że Jan Kwaśniewski jest lekarzem medycyny.
Skoro masz ochotę osobiście porozmawiać o pewnych nurtujących Cię problemach to
możesz to uczynić 27.05.2002 o godzinie 19.00 czasu polskiego www.q4.pl

Tylko i wyłącznie niedouczone istoty ludzkie lub te które mają w tym jakiś
interes biznesmeni
farmaceuci , bo skoro w Polsce dziennie sprzedaje się insulinę za okrągły milion
dolarów. Kto cierpi na tym, że chorzy na cukrzycę wracają do zdrowia. Ci co się
wyleczeni na pewno nie!
Tylko Ci co na tym stracili fortunę starają się umniejszać fakt, iż żywienie
optymalne jest złe.
Dopóki nikt nie udowodni że dr Jan Kwaśniewski jest Bee.... Że jego proponowane
żywienie jest niedobre
które osobiście w raz z rodziną stosuję ponad 5 lat i mogę się wyrazić tylko i
wyłącznie w samych superlatywach
osoby które nie chcą uwierzyć lub nie potrafią tego zrozumieć to jest po prostu
ich strata.
Ja poświęcam się bezinteresownie by mądrym rozumnym istotą przekazać coś
naprawdę wspaniałego
wypróbowanego kto będzie miał zamiar korzystać z tych podpowiedzi i zastanowi
się i zwróci o pomoc gwarantuję, że każdy optymalny za DAR jaki otrzymali i
zrozumieli od dr Kwaśniewskiego w postaci jakie należy spożywać proporcje BTW.
Dr Kwaśniewski to co wiedział już wszystkim przekazał. Nic nowego w tej
dziedzinie się dzieje i nawet sam JK nie ma nic nowego do powiedzenia ponad to
co już wszystkim przekazał. Morgano