tryb glodowy

1. Data: 2002-05-21 20:36:05

Temat: tryb glodowy
Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zaczynalem czytac ta grupe wazylem 105 kg teraz waze 99 kg i od jakiegos
czasu nie moge zejsc ponizej tej wagi. Czytalem na grupie ze czasami
organizm wchodzi w tryb glodowy. Cwicze dosc intensywnie i regularnie jem
okolo 1000 kcal dziennie wszystko tuczace wyelimnowane ;p. Nie zamierzam
przestawac cwiczyc , bo czytalem ze w pewnym momencie powinienem ponownie
ruszyc z waga w dol. Ile moze taki stan rzeczy potrwac ? I jak organim
pobiera eneregie podczas takiego stanu ? Przeciez skads musi sobie ja brac
czyli z tkanki tluszczowej a tu w takim stanie nic. Prosze o wyjasnienia.

Dziekuje
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-05-21 21:01:41

Temat: Re: tryb glodowy
Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czyli z tkanki tluszczowej a tu w takim stanie nic. Prosze o wyjasnienia.

Podjedz sobie nieco więcej np ze 2000 kcal.
Ale nie byle co, tylko np płatki owsiane, duuużo warzyw jedzonych przed
posiłkiem itp.

Ważę 87, jem 2000-2400 podczas kiedy sie odchudzam np przez 3-5 dni i
pózniej 2700-3000 kcal przez 1-2 dni. Ale wszystko jest niskie IG, 4-7
posilkow dziennie, duzo wody, i nieduzo treningow (wbrew pozorom). Chudne.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

3. Data: 2002-05-22 15:51:49

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ważę 87, jem 2000-2400 podczas kiedy sie odchudzam np przez 3-5 dni i
> pózniej 2700-3000 kcal przez 1-2 dni. Ale wszystko jest niskie IG, 4-7
> posilkow dziennie, duzo wody, i nieduzo treningow (wbrew pozorom). Chudne.

Rowniez polecam cos takiego. Jeszcze zanim zaczelam czytac grupe, to
ulozylam sobie diete - 5 dni w tygodniu glownie warzywka, troche ciemnego
pieczywa, tunczyk, 2 dni w tygodniu (weekendy) - "normalne" jedzenie -
wieksza dawka kalorii (np. pozwalam sobie na pizze ze znajomymi, pelny
obiadek w domku). Chudne ok. 1kg tygodniowo. Jak zaczynalam (koniec marca)
to wazylam 106kg (!!!!), teraz waze 90kg. (W miedzyczasie robilam jeszcze
glodowke tygodniowa - pilam tylko wode, ale co do niej to sa tu rozne
opinie, ja osobiscie polecam :-)).
Aha, chodze 2 razy w tygodniu na aerobik - nie jest to duzo ruchu, ale warto
zaznaczyc.

Neczka.

4. Data: 2002-05-22 16:20:45

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opinie, ja osobiscie polecam :-)).
> Aha, chodze 2 razy w tygodniu na aerobik - nie jest to duzo ruchu, ale

Cieszę sie, że rozsądna dieta u Ciebie działa i nie musisz się doszukiwać
ideologii.

Zapomniałem dodać, że te kalorie podane na górze to kalorie z tzw.
"prawdziwego jedzenia". Nie zawierają kalorii z warzyw. Tzn jak zjem w ciągu
1 dnia sałatkę z 3 kg pomidorów (uwielbiam pomidory!!!), które zawierają ok
460 kalorii (w 3 kg), to liczę białko/węgl/tłuszcz/kalorie tylko kefiru i
serka wiejskiego. Kalorie z warzyw takich jak pomidory, ogórki itp nie mają
znaczenia, ponieważ zostają zużyte na ich strawienie. Uwzględniając kalorie
z pomidorów zjadam prawie 3000 kcal siedząc cały dzień przy komputerze i
chudnę. Ha!
:-)

5. Data: 2002-05-22 22:29:12

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"mdrok" <m...@o...pl> wrote in message news:aceb8k$bm1$1@news.tpi.pl...
> [...]
> czyli z tkanki tluszczowej a tu w takim stanie nic. Prosze o wyjasnienia.

Dziwna reakcja.
Kup jakis preparat chromowy. Moze sie uda.
PW

6. Data: 2002-05-24 19:45:22

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał:

> Uwzględniając kalorie
> z pomidorów zjadam prawie 3000 kcal siedząc cały dzień przy komputerze i
> chudnę. Ha!

cuda, panie.......
jak to jest potrzebowac 2 500 Kcal, zjadac 3000 i chudnac....???
Stawiam na ECA, zgadza sie?

Zdrowki, Iza

7. Data: 2002-05-24 22:45:06

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> cuda, panie.......
> jak to jest potrzebowac 2 500 Kcal, zjadac 3000 i chudnac....???
> Stawiam na ECA, zgadza sie?

Być może, na pewno to też pomaga. Ale z 14 kg 10 schudłem bez ECA i jadłem
praktycznie tyle samo...
Trudno obliczyć wpływ ECA bez dokładnych pomiarów, na które nie mam czasu
ani chęci. Główny wpływ tego suplementu na odchudzanie polega na likwidacji
ochoty na podjadanie oraz powoduje prawie zapomnienie o jedzeniu. Jem
dlatego, ze już czas a nie z powodu głodu.

Zauważ, że w tych 3000 kalorii, jest np 1000 kalorii z warzyw, które
zużywane są na ich trawienie i się nie liczą. Nawet nie wpisuję ich do
arkusza. Jak być może przeczytałaś wcześniej "konkretne" jedzenie to tylko
średnio 2200 kalorii (od 1700 jak nie mam czasu do 2800-3000 jak jem
więcej). Poza tym, jem produkty o bardzo niskim indeksie glikemicznym, dużo
białka. Staram się jeść 6 razy dziennie. Do tego witaminki, dużo wody itp.
Trochę ruchu ale nie za dużo. Węglowodany jem głównie rano.
Dziwne, prawda? :-)

8. Data: 2002-05-25 05:12:36

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zauważ, że w tych 3000 kalorii, jest np 1000 kalorii z warzyw, które
> zużywane są na ich trawienie i się nie liczą.

Warzywa mają przeważnie od 5 do 10 gram B+W w 100 gramach. Pomidory mają
B=1, W=3,6.

Przyjmijmy, że B i W mają średnio 4 kcal/gram. Kilogram warzyw ma więc 20 -
40 kcal.
Jaśko zjada więc dziennie 25 - 50 kg warzyw. To jest apetyt!!!! I to po
ECA?
Może jednak ECA ogranicza co innego?

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2002-05-25 08:46:16

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> B=1, W=3,6.
>
> Przyjmijmy, że B i W mają średnio 4 kcal/gram. Kilogram warzyw ma więc

Cos Ci sie chyba pomylilo.... 4kcal/gram to nie 20-40 kcal na kilogram, a
200-400 kcal.
:-)

Neczka.

10. Data: 2002-05-25 08:59:22

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
20 -
> 40 kcal.
> Jaśko zjada więc dziennie 25 - 50 kg warzyw. To jest apetyt!!!! I to po

Napisałeś że jem 25 kg pomidorów. Ale jak policzysz Twoje dane, to
4kcal/gram x 1000 x 25 daje nam 100 000 kalorii. Bzdury piszesz.

3 kg pomidorów które bez problemu zjem w ciągu jednego dnia mają 86g
węglowodanów, 15g białka, 6 g tłuszczu. To jest 459 kalorii. Do tego
dolicz 3 cebule, razem 210 g. 85 kalorii. Do tego z kilogram ogórków. Nie
wiem ile kalorii, ale mniej więcej tyle co pomidory. to razem daje 700
kalorii.

W pierwszym poscie napisałem, że jem około 2200 kalorii z konkretnych +
warzywa, razem 3000 kalorii. Zaokrągliłem 2900 do 3000.

Jak widzisz Leszku jesteś tępak i nie umiesz liczyć. .

Juz Ci pisałem, jesteś ograniczonym fanem diety optymalnej i nie potrafisz
wysłowić argumentów przeciwko jej krytykom. Potrafisz tylko rzucać puste
hasłą. Próba przedstawienia konkretnej krytyki kończy się Twoją
kompromitacją...

--

Dieta Japonska
Ex optymalny.