Dieta Montignaca!

1. Data: 2002-03-27 14:03:08

Temat: Dieta Montignaca!
Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo proszę o odpowiedz osoby ktore stosuja te metode.
Czy orzeszki ziemne (fistaszki) i zolty ser mozna naparwde jesc bez
ograniczen?
I co mozna jesc z ryzem i makaronem?

Pozdrawiam
Octavija

2. Data: 2002-03-27 16:42:23

Temat: Re: Dieta Montignaca!
Od: "Yeene" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Octavija" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Bardzo proszę o odpowiedz osoby ktore stosuja te metode.
> Czy orzeszki ziemne (fistaszki) i zolty ser mozna naparwde jesc bez
> ograniczen?..........

Wątpie ja raz spróbowałam i aż kręciło mi się w głowie musiałam zwymiotować
a tak mi smakowały. Wszystko jedzone w nadmiarze szkodzi raczej nie
stosowałabym diety typu jedz tylko orzeszki albo ryż. Chińczycy jedzą tylko
ryż i jak wyglądają???

3. Data: 2002-03-27 23:47:41

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Octavija" wrote
> Bardzo proszę o odpowiedz osoby ktore stosuja te metode.
> Czy orzeszki ziemne (fistaszki) i zolty ser mozna naparwde jesc bez
> ograniczen?
> I co mozna jesc z ryzem i makaronem?

Chyba się zapętliłaś ;-) Widzę Twoje pytanie juz trzeci czy czwarty raz.
A dostałaś już odpowiedź od Magdy (26.03), jeśli jej nie widzisz to zacytuję;

">czy orzeszki ziemne i ser zolty
> naprawde mozna spozywac w nieograniczonyh ilosciach, czy ja cos
> przekrecilam?

Z tego co wiem, faktycznie ser żółty jest jak najbardziej wskazany, ale nie
powinno się go jeść po posiłku węglowodanowym, a już wykluczone spożywanie
go z pieczywem.
Co do orzeszków ziemnych to w fazie I powinno się je zdecydowanie
ograniczać.

> I z czym mozna jesc ryz i makaron?

Jedno i drugie z sosem pomidorowym, ryż z grzybami (risotto) - tyle wiem z
książek. Z kolei sama bardzo lubię makaron z jogurtem naturalnym i jagodami
albo truskawkami." (koniec cytatu)

Od siebie dodam jeszcze, że ryż i makaron możesz jeść jako posiłki węglowodanowe
z wszelkimi warzywami, których IG jest mniejszy lub równy 50.

Pozdrawiam
Sylwia

4. Data: 2002-03-28 07:18:49

Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie widze zadnej odpowiedzi, co wiecej nie widze na grupie
swojego pytania. Dopiero teraz cos mi sie odblokowalo ;-).
Dzieki za odpowiedz.
A o orzeszki pytalam poniewaz zmusilam meza do zastosowania tej metody i
orzeszki ziemne mu sie najbardziej spodobaly.
Poza tym musze chyba jeszcze z 5 razy przeczytac ksiazke zanim ja do konca
zrozumiem.

Pozdrawiam
Octavija

> [...]
węglowodanowe
> z wszelkimi warzywami, których IG jest mniejszy lub równy 50.

jak schudlam 10 kilogramów...
Dieta Montignac
uda-jak zrzucic zbedny tluszcz
Herbalife a BSE