"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

141. Data: 2007-03-30 21:37:42

Temat: Re: DOWÓD, że lekarz iwon(K)a się myli i jeszcze się wypiera...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
news:eujuj3$mb2$1@news.onet.pl...
> Zabolało? Kali "cytować" może, a Kalego cytować nie wolno?

Krysiu to nie ta sama sytuacja.

> A czego w tych zdaniach brakuje? To nie moja wina, że nie używasz dużych
> liter
> na początku zdań. Tak wyglądają całe twoje zdania i twoje poglądy,
> niestety...
> I nie ma w tym żadnej manipulacji.

brakuje calosci watku, i calosci tekstu. jest to wyrwane z kontekstu.

> Skoro wikipedia nie jest dla ciebie autorytetem, to nie powołuj się na
> wikipedię
> jakoby pisali, że migrena to nie choroba? Aczkolwiek jednak piszą, że
> migrena to
> JEST choroba. Skąd u ciebie tyle paradoksów, iwon(K)o?

a czytalas ty chociaz moje wytlumaczenie? nie zrozumialas go znowu?
mam przelozyc z polskiego na polski.
powiedz czego tu nie rozumiesz (powtarzam jeszcze raz):

"dla mnie wikipieda nie jest wiarygodna (ostatnio okazalo sie, ze
jeden z jego glownych autorow to oszust) ale dla jurka ( z tego
co pamietam) byla, wiec skoro byla, to tekst, iz nie jest choroba
powinien byc przekonywujacy"

gdzie _teraz_ widzisz paradox?

> Nie kapiści. ;> Migrena to nie tylko jakieś tam "bóle głowy" od czasu do
> czasu.

a co to teraz ma wspolnego z tlumaczeniem? czyzby nie chodzilo
ci o wikipiede/autorytet?

> Ty może po prostu nie masz migreny. Przeczytaj sobie CAŁY elaborat z
> linka,
> który sama podałaś, na temat czegoś, co z jakichś powodów boisz się nazwać
> chorobą.

najwyrazniej nie mam migreny. mam tylko nawracajacy, epizodyczny
bol glowy.

> A może zwyczajnie postawiono ci błędną diagnozę? Jakie objawy u ciebie
> spowodowały, że twoje bóle głowy nazwano migreną już przy pierwszym ataku?

wole sie nie wypowiadac jak i co mi stwierdzono, bo znow bedziesz
wykorzystywac to w chamski sposob. daruje wiec sobie.

iwon(K)a

--
"próbuję Ci powiedzieć, że jesteś na wskroś niekonsekwentna...
zresztą niespójność wege teorii z rzeczywistością to na ogół permanentne

142. Data: 2007-03-30 21:39:24

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz jakieś zwidy?

nie.

iwon(K)a
--
"Przeważnie WSZYSTKIM chodzi o tą newralgiczną część ciała, czyli o
brzuch." Krystyna

143. Data: 2007-03-30 21:53:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> iwon(K)a
> --
> "Przeważnie WSZYSTKIM chodzi o tą newralgiczną część ciała, czyli o

To moje? Nie wydaje mi się... (?)

Krystyna

144. Data: 2007-03-30 22:30:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moje? Nie wydaje mi się... (?)

to zle ci sie wydaje.
http://glinki.com/?l=6mjm8k

iwon(K)a

--
Następna bystra "snaffczyni" migreny... ;>
Pewnie też jesteś na prochach i stąd twoja umysłowa niesprawność... ;[

145. Data: 2007-03-31 11:33:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> to zle ci sie wydaje.
> http://glinki.com/?l=6mjm8k

No fakt... :] Ale co przez ten cytat chciałaś powiedzieć? :)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

146. Data: 2007-03-31 12:04:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> brakuje calosci watku, i calosci tekstu. jest to wyrwane z kontekstu.

To dlaczego nie dopowiesz, czego brakuje, tylko piszesz, że brakuje?

> [...]
> powinien byc przekonywujacy"
> gdzie _teraz_ widzisz paradox?
> a co to teraz ma wspolnego z tlumaczeniem? czyzby nie chodzilo

Ja wobec tzw. autorytetów sosuję zasadę ograniczonego zaufania.
Nie wszystko w wikipedii jest prawdą, i nie wszystko tam jest kłamstwem.
Ale to temat uboczny.

> najwyrazniej nie mam migreny. mam tylko nawracajacy, epizodyczny bol glowy.

Byłabym skłonna ku tej tezie. Ale wiem tylko tyle, co sama piszesz.
I ok., byleby to było spójne.

> wole sie nie wypowiadac jak i co mi stwierdzono, bo znow bedziesz
> wykorzystywac to w chamski sposob. daruje wiec sobie.

To nie tak. Po prostu irytują mnie czyjeś sprzeczne informacje.
Oczywiście, to twoja sprawa co i ile chcesz o sobie napisać. Mnie interesują
dyskusje pozbawione kurczowego trzymania się poglądów autorytetów i
ustawicznego podpierania się nimi... To żadna sztuka przerzucać się
"mondrymi" linkami i uciekać w dyskusji od samodzielnego myślenia.
Po co dyskutować, jeśli ma się "autorytet" za plecami?
Wg tej filozofii wszyscy powinni zamilknąć i stosować wskazówki autorytetów.
Szkoda tylko, że mimo tak powszechcnej wiary w racje autorytetów ludzie mają
tyle problemów ze zdrowiem...
Dzisiaj w TVP 2 był film, w którym przedstawiono otyłe dzieci i bodajże
6-ciotygodniowy kompleksowy program odchudzający opracowany naukowo, połączony
oczywiście z dietą i aktywnością fizyczną. Na koniec tego mądrego programu
jeden z chłopców nawet przytył... :[
I czy ktoś wyciągnie z tego jakieś sensowne wnioski?
Pokazano też dziewczynę, której zoperowano żołądek. Owszem sporo schudła, ale
jej dieta - to miniaturowe porcyjki zjadane na siłę (bo ona nigdy nie czuje
ochoty na jedzenie) + seria codziennie łykanych pastylek witamin i minerałów.
Czy ktoś się zastanowił, ile i co z tych pastylek jej organizm jest w stanie
wchłonąć? Jakie wystąpią niedobory i nadmiary? W jakim stanie zdrowia ona będzie
za 10-20 lat? A wszystko to ZGODNIE Z NAUKĄ i za ciężkie pieniądze...
Ludzie są tak otumanieni wiarą w potęgę "jedynie słusznej" nauki i jej
przedstawicieli, że wszystko łykają bez żadnej własnej refleksji...

Krystyna
--
Dostanie się w ręce kilku lekarzy grozi śmiercią. Menander

147. Data: 2007-03-31 17:48:33

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujuqo$n4s$...@n...onet.pl...
> "Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

nawet Goebbels by sie nie powstydzil, tylko ze na mnie to nie dziala! moze
omega-3 (w formie naturalnej) pomoze na pamiec?

Jurek

148. Data: 2007-03-31 17:54:59

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujusc$n8n$...@n...onet.pl...
> ubaw to ja mam z toba. jesli nie zauwazyles.....

zauwazylem ze pytania o potwierdzenie przez jakiekolwiek(!!!) inne zrodlo
tego co piszesz , jest zbyt trudne dla Ciebie! co moze tylko swiadczyc o tym
ze piszesz o rzeczach o ktorych nie masz bladego pojecia, a jezeli ktos
osmieli sie (!!) "przycisnac" troche , to zaczynasz stosowac typowa taktyke
ludzi o slabym pojeciu o tym o czym usiluja sie wypowiadac , czyli atak na
bardzo(!!) niskim poziomie :))

> wiedzialam, ze sie wycofasz jak krysia.

uwazaj bo pekne ze smiechu!!! Ty chyba jestes z pod znaku raka, bo TYLKO i
wylacznie cofasz sie , a konkretow jak nie bylo tak nie ma!

Jurek

149. Data: 2007-03-31 17:56:26

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> a écrit dans le message de
news: eulgu8$hof$...@n...onet.pl...

> No fakt... :] Ale co przez ten cytat chciałaś powiedzieć? :)

tylko ze Iwon(k)a (dentystka w "cywilu") ma ogromne problemy z cytatami ;)

Jurek

150. Data: 2007-03-31 17:58:27

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujv94$o79$...@n...onet.pl...
> zawsze, w kazdej dyskusji z toba. teraz tylko czekam na kolejne
> zadowolenie przy nieznalezieniu cytatow przez ciebie jurus...

jezeli naprawde uwazasz ze twoja "tworczosc" jest czyms pasjonujacym to
jestes w straszliwym bledzie :(

a to na "koncu" swiadczy tylko ze juz bardzo zle z twoimi nerwami , trche
tluszczy nasyconych moze pomoc ;)

Jurek

"Rak lubi słodkie życie"
"Rak lubi słodkie życie"