Dieta dla cukrzyków - HELP

1. Data: 2003-11-14 19:28:10

Temat: Dieta dla cukrzyków - HELP
Od: WITUX <witux@***poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam pytanie dotyczące cukrzycy.
Mój teść robił badania na cukier i wyszło mu 276 mg% a norma jest od
70-100 mg%.
Chodzi mi tylko o dietę jaką ma stosować proszę o porady i linki.

Pozdrawiam
WITUX

2. Data: 2003-11-14 21:21:02

Temat: Re: Dieta dla cukrzyków - HELP
Od: "JK" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz:

http://www.cukrzyca.pl

JK

3. Data: 2003-11-15 22:39:46

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie dotyczące cukrzycy.
> Mój teść robił badania na cukier i wyszło mu 276 mg% a norma jest od
> 70-100 mg%.
> Chodzi mi tylko o dietę jaką ma stosować proszę o porady i linki.

Dieta jest bardzo ważna. Dodatkowo bardzo ważna jest redukcja masy ciała do
poziomu normy.
I wizyta u lekarza bo trzeba zrobić tzw krzywa cukrową czyli badanie poziomu
glikemii w surowicy po obciążeniu glukozą, badanie moczu na obecnośc glukozy
i ciał ketonowych. Sam pojedynczy wynik glikemii jeszcze o niczym nie
swiadczy choc budzi duze podejrzenie choroby.

ela

Półpasiec?
[do lekarzy]krwiak mozgu
nadżerka-stan przednowotworowy.