Dieta dr Kwasniewskiego

1. Data: 2002-05-16 12:05:05

Temat: Dieta dr Kwasniewskiego
Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pilnie potrzebuje pełnego opisu tej diety.
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Jogger

2. Data: 2002-05-16 12:05:32

Temat: Re: Dieta dr Kwasniewskiego
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jogger" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Pilnie potrzebuje pełnego opisu tej diety.
> Bardzo proszę o pomoc.

Idź do księgarni i kup sobie książkę...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-05-16 12:34:35

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jogger"
> Pilnie potrzebuje pełnego opisu tej diety.
> Bardzo proszę o pomoc.

"Pełny" opis tej diety mieści się w dwóch formułach matematycznych.

Pierwsza z nich to dobowe proporcje spożywanego Białka, Tłuszczu oraz
Węglowodanów, które - zakładając, że mowa o zdrowym, początkującym
na DO organiźmie - wygląda następująco:

B:T:W = 1:3:0,5

Druga z nich mówi o ilości dobowego zapotrzebowania organizmu na białko
w przeliczeniu na wagę należną ciała (czyli wagę, jaką przy danym
wzroście powinniśmy mieć; mniej więcej tyle kg, ile cm wzrostu minus
ów 1 metr):

B = 0,8g/kg

Niestety, w przypadku chorego organizmu lepiej skonsultować własciwe
proporcje z lekarzem optymalnym, który dobierze je indywidualnie po
przebadaniu pacjenta.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

4. Data: 2002-05-16 13:35:23

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi proporcjami dla poczatkujących to wprowadzasz ludzi w błąd.
Lekarze z Arkadii w Jastrzębiej Gorze twierdzą ze początkujacy musza przez
pierwsze 3 miesiace spozywac weglowodanów na poziomie do 1 g na 1kg wagi
naleznej a czasami i wiecej, a z Twojej propozycji wynika że poczatkujacy
ma przyjmować 0,5B a B= 0,8 WN czyli proponujesz nowicjuszom weglowodanów na
poziomie 0,4 Wagi naleznej.
Jesli ktos wezmie Twoje rady na poważnie to dopiero nabawi sie problemów.
Weż sie zastanów co piszesz publicznie , tym bardziej dla początkujacych.

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:ac08o9$e92$1@news.tpi.pl...

5. Data: 2002-05-16 17:17:25

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz"
[ciach]
> [...]
problemów.
> Weż sie zastanów co piszesz publicznie , tym bardziej dla
^^^^^^

[ciach]

I czekałeś ze swą wypowiedzią na takiego, jak ja? Mam nadzieję, że nie...
Piszę to, co wyczytałem.

Wojtek

6. Data: 2002-05-17 09:54:09

Od: "Anka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska rzekl:
> Idź do księgarni i kup sobie książkę...

Może jesli masz tylko takie rady to wcale lepiej bys sie nie
odzywala?Przemysl to
Anka

7. Data: 2002-05-17 10:51:38

Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki Aniu

8. Data: 2002-05-17 13:10:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Joanna Duszczyńska rzekl:
>
> Może jesli masz tylko takie rady to wcale lepiej bys sie nie
> odzywala?Przemysl to

Aniu, a co jest złego w tej radzie?
W księgarniach są książki pana Kwaśniewskiego zawierające pełny opis diety.
Jogger pisze z Polski, więc to dla niego żaden problem iść w Polsce do
księgarni. Przemyślałam. Czepiasz się!
;-)

9. Data: 2002-05-17 18:56:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Pilnie potrzebuje pełnego opisu tej diety.
> Bardzo proszę o pomoc.
>
> Pozdrawiam
> Jogger

Jest kilka adresów stron opty:

www.optymalni.pl , http://ikoiko.republika.pl , http://republika.pl.optymaln
,
http://optymalni.w.interia.pl , www.optymalni.poznan.pl ,

jest także grupa dyskusyjna: news.plocman.pl >dieta.optymalna ,

Pozdrawiam
Krystyna

10. Data: 2002-05-18 15:01:06

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Anka" <a...@p...wp.pl> skribis:

> [...]
>odzywala?Przemysl to
>Anka

Może jesli masz tylko takie rady to wcale lepiej bys sie nie

Pozdrawiam, Leh
--
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem bo nie ma doktoratu. {leh}
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim

Sorry
ABGymnic
Moja dieta
Dieta dr Kapuscinskiego