Dieta i dania z nabialu (dlugie)

1. Data: 2001-08-05 10:52:39

Temat: Dieta i dania z nabialu (dlugie)
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
wpadlam w powakacyjny ped do odchudzania sie. Kolezanka podsunela mi taka
dosyc smieszna diete, dzieki ktorej ona schudla 8 kilo w 2 m-ce, a dieta
jest bardzo prosta. Ja ja stosuje 1,5 tygodnia i schudlam 3 kg(jeszcze
nadprogramowych 7 mi zostalo), a stosuje ja dosyc "luzno". Dieta wyglada
tak:
1dzien - tylko warzywa i owoce w roznej postaci
2 dzien - wszystko to, co normalnie tylko 1/3 porcji
3 dzien - tylko nabial (ja jajka jem wlasnie tego dnia, ale moja kolezanka
nie jadla jajek)
4 dzien - wszystko 1/3
5 dzien - tylko nabial
6 dzien - wszystko 1/3
7 dzien - owoce i warzywa
8 dzien - sama woda
Nie mozna jesc pieczywa (ja jem chrupkie)nawet w dni "wszystko", makaronow i
slodyczy (ale od czasu do czasu zjem odrobine lodow, albo herbatnika),
naduzywac kawy i alkoholu (alkoholu faktycznie nie, ale kawe pije z chudym
mlekiem w dni nabialowe i "wszystkozerne"). No i moja 1/3 porcji wyglada w
ten sposob, ze moja mama stwierdzila, ze tak normalnie to musze straaaasznie
duzo jesc. Poza tym w dni nabialowe dogadzam sobie smazonym jajeczkami,
smazonym camambertem itp. A 8 dnia tygodnia niestety nie wytrzymuje (zaczyna
mnie bolec glowa) wiec pije soczki i jem jakies wodniste warzywa i owoce
typu arbuz czy ogorek.
No i moje pytanie: czy mozecie mi pomoc w wymyslaniu potraw nabialowych na
cieplo? Poniewaz obawiam się, ze zbyt duza ilosc jajek i tlustych zoltych
serow (camembert) moze negatywnie wplywac na efekty diety ( i tak nie jem
innych rzeczy odtluszczonych, bo nie lubie i juz). Tak sie zastanawialam, co
by bylo gdyby przesmazyc starawy twarozek z czosnkiem i majerankiem? Jak to
brzmi? Nigdy nie smazylam bialego sera i nie wiem co z tego wychodzi :)))
Dziekuje za propozycje i pozdrawiam :)

Marta Mrozik-Jadacka

... Always look on the bright side of life ...

1. Data: 2001-08-07 07:47:27

Temat: Re: Dieta i dania z nabialu (dlugie)
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> napisał w wiadomości
> [...]
> brzmi? Nigdy nie smazylam bialego sera i nie wiem co z tego wychodzi :)))

Taki bialy ser u mnie w do mu rodzinnym nazywano smierdziuchem, bo w
trakcie gliwienia wydaje charakterystyczny, dla wielu nieprzyjemny, zapach.
Bialy ser rozgniata sie widelcem na talerzu przykrywa (najlepiej folia) i
zostawia na ok 24 godziny dosc cieplym, ale nie slonecznym miejsce. Ser
zaczyna szybko gliwiec, robi sie ciaglliwy i maziowaty. Nie nalezy
przetrzymywac zbyt glugo tej fazy, bo ser zgorzknieje. Smazy sie na patelni.
Robie zazwyczaj niewielkie porcje tylko dla siebie, wiec smaze w nieduzym
rondelku. Na rozgrzane maslo wykladam ser, chwile mieszami podgrzewam,
wbijam do tego cale jajko, intensywnie mieszam caly czas trzzymajac na
ogniu. Dodaje soli i kminku. Mnie to najbardziej smakuje na cieplo, ale
mozna odstawic do lodowki nawet na kilka dni, byle dobrze przykryte.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

;)