nowa zabawa dla wszystkich

1. Data: 2001-08-05 15:57:24

Temat: nowa zabawa dla wszystkich
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli macie trochę chęci, napiszcie czy jest jakaś potrawa o
której słyszeliście a nie udało Wam się jeszcze spróbować. Może
to być samodzielne danie, może być konkretne w określonej
restauracji (np. słynne krewety w restauracji...). Musi to być takie
danie które pragniecie skosztować. Urzekło Was np. bo ktoś
opowiadał, albo przeczytaliście o nim i inne powody mile widziane.

Moje marzenie to spróbować homary. W ilościach dowolnych.
Naczytałam się o ich ogniskowym przygotowaniu, o oblizywaniu
paluchów i ociekających brodach. Zjedzenie tego skorupiaka chwilowo
jet poza moimi możliwościami. Ale jestem dobrej myśli i w
zeszycie skrupulatnie zapisałam wstępne metody przygotowania homara.(
To Magda Basset na urlopie żywiła się homarami- szczęściara).

AgataW.

1. Data: 2001-08-06 21:39:50

Temat: Re: nowa zabawa dla wszystkich
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zeszycie skrupulatnie zapisałam wstępne metody przygotowania homara.(
> To Magda Basset na urlopie żywiła się homarami- szczęściara).

Hejka;-)))

Po pierwsze marzy mi sie dobre suszi, jadlam raz i bylo okropne, ale
wyobrazam, ze smakuje inaczej i jest calkiem interesujace;-))) Hmm no i
chcialabym posiasc tajniki potraw z restauracji indyjskiej... jadlam tam
kilka razy taaaaaaakie pychotki, ze ach... (np. fantastycznego kurczaka w
sosie imbirowym) i mimo wielu prob nie potrafie czegos takiego zrobic;-(( I
jeszcze chcialabym jesc krewetki codziennie, az do znudzenia;-)))))))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope (pochlaniacz krewetek)

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl