Dieta na wesoło!

1. Data: 2002-06-03 10:53:16

Temat: Dieta na wesoło!
Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stała cena

-Stwierdzam z przyjemnością , powiada optymalny gość baru, że nie podnieśliście
cen jajecznicy.
- Byliśmy na tyle przezorni, że zakupiliśmy większą partię jaj pół roku temu,
gdy były jeszcze tańsze....

Pacjent u lekarza optymalnego

W poczekalni oczekuje pacjent, który twierdzi, że odwiedził
już wszystkich lekarzy w mieście - informuje pielęgniarka
-A na co się Pan uskarża? Na tych lekarzy !

Wiara czyni cuda

Wierny gorąco się modli:
-Dobry boże! Mam dużo chorób, grzeszyłem dużo żarłem i utyłem.
Uratuj mnie z tego nieszczęścia a przysięgam, że...
A na to z oddali odzywa się głos. - Wstrzymaj się z obietnicami!!!
Zastosuj najpierw żywienie optymalne.

Nie chudnę
Panie doktorze, łykam te tabletki łykam, ale nie chudnę.
-To niemożliwe, a bierze je Pani tak jak kazałem, dziesięć razy dziennie?
- Oczywiście. Jedną po każdym większym posiłku.

2. Data: 2002-06-03 17:59:59

Temat: Re: Dieta na wesoło!
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -To niemożliwe, a bierze je Pani tak jak kazałem, dziesięć razy dziennie?
> - Oczywiście. Jedną po każdym większym posiłku.

nikifor humoru :))
ja wole dowcipy dietetyczne krystyny i leszka,ze o janku kwasniewskim nie
wspomne.ale niektorzy nie mają poczucia humoru i bioprą dowcipy dietetyczne
kwasniewskiego na powaznie:)))

3. Data: 2002-06-03 18:54:08

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Stała cena

Na diecie optymalnej ma się poczucie humoru *inaczej*.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-06-03 19:16:48

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> podnieśliście

> nikifor humoru :))
> ja wole dowcipy dietetyczne Krystyny i Leszka,ze o Janku Kwaśniewskim nie
> wspomnę.ale niektórzy nie mają poczucia humoru i biorą dowcipy dietetyczne
> Kwaśniewskiego na poważnie:)))

Właśnie takiej odpowiedzi mi brakowało. Teraz już wiem na 100% dlaczego ma zakaz
występowania TV
z kabaretu " POD EGIDĄ " Jan Pietrzak. Po prostu brak poczucia humoru w
NARODZIE.

Dieta na wesoło
na pewno nie optymalna...
Dieta przy wrzodach dwunastnicy