FAQ pl.misc.dieta

1. Data: 2002-06-01 15:55:42

Temat: FAQ pl.misc.dieta
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prototypowe, jeszcze ciepłe FAQ pl.misc.dieta jest pod adresem:
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ kliknij "Dieta"

Zapraszam do tradycyjnej, staropolskiej, upierdliwej krytyki i czepiania się
wszystkiego oraz do konstruktywnych uwag. Zależy mi zwłaszcza na uwagach
dotyczących poprawienia struktury dokumentu oraz tego, co zapomniałem a
powinienem dopisać.
Istnieje możliwość zamieszczenia linków do artykułów np na temat diety
Montignac, jak również do stron które "dowodzą" możliwość leczenia AIDS przy
pomocy DO.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

2. Data: 2002-06-02 07:21:31

Temat: Re: FAQ pl.misc.dieta
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> wszystkiego oraz do konstruktywnych uwag.
Witaj Janie
dlaczego odzierasz tak bezlitosnie tych biednych ludzi ze złudzeń? Oni chca
szybko. Nie zapomnę jak mnie obaśmiano gdy, dumny z efektu pochwaliłem się,
że zgubiłem 12 kg w ok. rok. /montignac/. Jedna Pani, ganiąc mnie, pisała,
że eksperymentując na swoim mężu, osiagnęła ten efekt w przeciągu kilku
tygodni! A ja dalej spokojnie walczę. To trwa już trzeci rok i pomału spod
zwałów tłuszczu wyłaniaja się, .... jakieby nie były, ale mięśnie!
A wracając do Twojej strony. Moja ocena. Znakomita. Dlatego, że pierwsza i
dlatego, że prawdziwa. I pewnie znajdą sie tacy, którzy włożą Ci palec w
oko, wytykając istniejące czy wyimaginowane błędy, ale takie jest życie.
Już dorzuciłem ja do ulubionych i czekam na rozbudowę.
pozdrawiam
tade

3. Data: 2002-06-02 23:26:02

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> skribis:

> [...]
>wszystkiego oraz do konstruktywnych uwag. Zależy mi zwłaszcza na uwagach
>dotyczących poprawienia struktury dokumentu oraz tego, co zapomniałem a

" Napoje takie jak: kawa, herbata, cola się nie liczą ponieważ są to
diuretyki powodujące wydalanie wody z organizmu "

ja jestem ciemny i nic nie rozumiem - to jak pije herbate to trace wode ?
A jak pije piwo ?

Kazdy napoj prowadzi przeciez do wydalania wody - nie wydala ten, kto od
dawna nie pije :) Po piwie szczegolnie ma sie ocohote isc i wydalic troche
wody.

Co to sa diuretyki ?

no i jeszcze drobne czepialstwo - po co tyle licznikow na stronie ?
Lamerstwo :)

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

4. Data: 2002-06-03 04:52:30

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Już dorzuciłem ja do ulubionych i czekam na rozbudowę.
> pozdrawiam
> tade

Dziękuję. Zaczynam się rumienić. :-)))

5. Data: 2002-06-03 05:03:07

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diuretyki powodujące wydalanie wody z organizmu "
>
> ja jestem ciemny i nic nie rozumiem - to jak pije herbate to trace wode ?

Źle to sformułowałem. Chodzi mi o to, że pijąc takie napoje nie ma się
takiego uwodnienia (% H2O) w organizmie jak pijąc wodę. Ilość wody wydalonej
po wypiciu 1 l herbaty jest większa niż po wypiciu 1l czystej wody. Muszę to
jakoś inaczej napisać.

> [...]
> dawna nie pije :) Po piwie szczegolnie ma sie ocohote isc i wydalic troche

Np napoje mające działanie moczopędne. Kawa, cola, herbata, alkohol działa
moczopędnie (o piwie nawet nie wspominam :-). Woda nie jest diuretykiem, a
(o ile pamietam) sok jabłkowy zwiększa uwodnienie jeszcze bardziej od wody.
Nie pamiętam źródła tej informacji ale to było przy okazji omawiania napojów
powodujących zwiększone uwodnienie dla nurków, które zwiększa bezpieczeństwo
głębokiego nurkowania.

> no i jeszcze drobne czepialstwo - po co tyle licznikow na stronie ?
> Lamerstwo :)

Lamerstwo. Fakt. :-)
To dlatego, że pierwszy raz w życiu używam liczników i nie wiem, który jest
najlepsz. Na razie dałem kilka, później większość wyrzucę.

> "Dieta grup krwi. Dieta wymyślona nie wiadomo po co. Nic nie daje.
> Nie ma żadnych podstaw naukowych. " {Jan werbinski }

Oooo, nieeeeee.......! :-DD

6. Data: 2002-06-03 08:10:39

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adaqp4$i5q$1@news.tpi.pl...
> Witam.
> Prototypowe, jeszcze ciepłe FAQ pl.misc.dieta jest pod adresem:
> http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ kliknij "Dieta"

Czemu dieta kojarzy się tylko z odchudzaniem???

BaLab

7. Data: 2002-06-03 08:28:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> wszystkiego oraz do konstruktywnych uwag.

Wpadłam w podziw po tym, co przeczytałam na Twojej stronie o diecie
optymalnej...
Naprawdę. Jak to się stało, że stać Cię było na odrobinę
adekwatnej/wiarygodnej treści? a nawet na to, by tę dietę komuś polecać.
Naprawdę szacuneczek.
No i jeszcze prócz szacuneczku odrobina "tradycyjnej, staropolskiej,
upierdliwej krytyki".
Punkt czwarty "4. Ogólne zasady zdrowego odżywiania." powinien zostać
zamieniony na "4. Ogólne zasady zdrowego odżywiania w/g aktualnych zaleceń
oficjalnej medycyny". Słowo "aktualnych" możesz nawet podkreślić, bo wiedza
się aktualizuje z czasem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

8. Data: 2002-06-03 09:56:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> dawna nie pije :) Po piwie szczegolnie ma sie ocohote isc i wydalic troche

Bo na tym to właśnie polega, im więcej pijesz bardziej słodkich, kwaśnych,
słonych napojów, tym więcej organizm domaga się płynów (chce to rozcieńczyć
wodą), ale durnowaty człowieczek pije dalej te same "odżywcze" napoje "z
witaminami" i dalej chce się pić... ;)))
Podobnie jest z wszelkimi truciznami (czytaj: lekami), ziołami itp.
działającymi - jak to nazwano - moczopędnie, czy żółciopędnie.

A czy nie jest przypadkiem tak, że specyfik rozpuszczalny w wodzie, którego
organizm chce się pozbyć, działa moczopędnie, a specyfik rozpuszczalny w
tłuszczu działa żółciopędnie?
Przecież to jedyny sposób (szybkie wydalenie z moczem, lub żółcią) tego, co
truje...
Ale kto to widzi... (?) :(

> no i jeszcze drobne czepialstwo - po co tyle licznikow na stronie ?
> Lamerstwo :)

Jaśko lubi liczyć... ;)

A jest takie powiedzonko, wcale niegłupie: umiesz liczyć, licz na siebie.
Mówię oczywiście o własnym rozumku.

Krystyna

9. Data: 2002-06-03 16:22:53

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska"
> [...]
> się
>
> Wpadłam w podziw po tym, co przeczytałam na Twojej stronie o diecie

A ja nie. To nie jest żadne FAQ grupy. To jest kilka poglądów JW
(słusznych lub nie) i innych wyczytanych przez niego w pisemkach...
nie powiem, jakich, można się domyśleć.

FAQ musi być rzetelne, uczciwe, obiektywne. Tekst "Dieta" taki nie
jest, wyraźnie jest nasycony zdaniem jego autora.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

10. Data: 2002-06-03 18:01:58

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> FAQ musi być rzetelne, uczciwe, obiektywne. Tekst "Dieta" taki nie
> jest, wyraźnie jest nasycony zdaniem jego autora.

to moze ktos optymalny stworzy faq grupy :)) bedzie ono nasycone obiektywizmem
jak wszystko co optymalne:))

> Wojtek
> --
>    ,                            Wojciech "Voqo" Gołąbowski
> .  / ,'. ,'| ,'.                http://www.golabowski.art.pl/
> \/  `.' `.| `.'   "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
> ---------- | ---    siedzieć i przyglądać się jej."     Jerome K. Jerome
>                             ---> http://www.esensja.pl/ <---

Węglowodanożerca?
Razem czy osobno?